ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل 6a احتمالا با طراحی مشابه سری پیکسل ۶ و دوربین پیکسل ۳ از راه می‌رسد

میان‌رده جدید گوگل پیکسل 6a احتمالا سال آینده میلادی راهی بازار می‌شود. طبق گزارش‌ها، گوشی جدید گوگل ظاهر پرچمداران این شرکت و تراشه تنسور را حفظ می‌کند، اما به دوربین گوشی قدیمی پیکسل ۳ مجهز ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

میان‌رده جدید گوگل پیکسل 6a احتمالا سال آینده میلادی راهی بازار می‌شود. طبق گزارش‌ها، گوشی جدید گوگل ظاهر پرچمداران این شرکت و تراشه تنسور را حفظ می‌کند، اما به دوربین گوشی قدیمی پیکسل ۳ مجهز می‌شود.

چندی پیش رندرهای پیکسل 6a منتشر شد. گوشی جدید این کمپانی ظاهر جمع‌وجورتری نسبت به دیگر اعضای این خانواده دارد و در آن خبری از جک هدفون نیست. در حالت کلی زبان طراحی کلی گوشی با سری پیکسل ۶ یکسان است. نوار مشکی پنل پشتی که میزبان دوربین‌های اصلی است در این گوشی هم حفظ می‌شود. انتظار می‌رود گوگل برای این محصولش هم از تراشه انحصاری‌اش یعنی تنسور استفاده کند.

در میان‌رده جدید گوگل، از سنسور دوربین IMX363 سونی استفاده خواهد شد، بنابراین سخت‌افزار دوربین با پیکسل ۳ و پیکسل 5a یکسان است و نباید انتظار عملکرد فوق‌العاده‌ای را از دوربین گوشی جدید این کمپانی داشته باشیم. البته گوگل همیشه نشان داده به کمک نرم‌افزار معجزه می‌کند و تصاویر عالی ثبت می‌کند. تراشه تنسور با یادگیری ماشینی می‌تواند به خلق تصاویر خارق‌العاده کمک کند.

تراشه تنسور با ترکیب نرم افزار دوربین پیکسل ۶ پرو منجر به ایجاد عکس‌های زیبا می‌شود، بنابراین شاید پیکسل 6a هم در بین میان‌رده‌ها کاملا درخشان ظاهر شود. این احتمال وجود دارد که ویژگی‌ Magic Eraser را هم در گوشی بعدی گوگل مشاهده کنیم.

گوگل گوشی پیکسل ۵a را چندین هفته پیش از سری پیکسل ۶ معرفی کرد، بنابراین احتمالا پیکسل ۶a در آگوست ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. البته شاید اصلا گوگل برنامه‌ای برای معرفی این گوشی نداشته باشد. قطعا تا هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی