ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو فایند X4 پرو احتمالا با چیپست ارتقا یافته و فناوری شارژ سریع‌تر از راه می رسد

اوپو فایند X3 پرو اواخر سال گذشته به عنوان یک پرچمدار همه جانبه عالی معرفی شد و اکنون شایعات بیشتری در مورد جانشین آن که به طور موقت فایند X4 پرو نامیده می‌شود، منتشر شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

اوپو فایند X3 پرو اواخر سال گذشته به عنوان یک پرچمدار همه جانبه عالی معرفی شد و اکنون شایعات بیشتری در مورد جانشین آن که به طور موقت فایند X4 پرو نامیده می‌شود، منتشر شده است.

طبق اطلاعات منشر شده توسط Digital Chat Station افشاگر معتبر حوزه تکنولوژی، گوشی جدید اوپو از چیپ کوالکام SM8450 بهره می‌برد که چیست جدید نسل اول اسنپدراگون ۸ محسوب می‌شود و بر اساس فرآیند ساخت ۴ نانومتری سامسونگ تولید شده است. وجود این چیپست به صورت کلی تایید می‌کند که گوشی جدید اوپو از نظر عملکرد پردازنده، استثنایی خواهد بود.

اوپو فایند X4 پرو
اوپو فایند X3 پرو

او همچنین عنوان می‌کند که اوپو فایند X4 پرو از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و گزینه‌ای با ۱۲ گیگابایت رم از آن روانه بازار خواهد شد. در اطلاعات فاش شده، هیچ اشاره‌ای به حافظه داخلی این دستگاه نشده است.

از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 1440p اشاره کرد. علاوه بر این، گفته می‌شود که اوپو فایند X4 پرو به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد که از این نظر با فایند X3 پرو و X2 پرو مطابقت دارد. با این وجود هنوز مشخص نیست که تولیدکننده چینی دقیقا از همان واحد استفاده خواهد کرد.

با توجه به این موضوع، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که در بالای نمایشگر دستگاه شاهد روزنه مخصوص دوربین سلفی خواهیم بود.

همچنین ماژول دوربین قرار گرفته روی پنل پشتی دستگاه شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵ اینچی و یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی ۲ برابر می‌شود که از این نظر نیز تفاوتی با فایند X3 پرو ندارد. از طرفی درباره استفاده از دوربین ماکرو ۳ مگاپیکسلی در گوشی جدید اوپو هیچ صحبتی نشده است.

در حال حاضر، می‌توان انتظار داشت که گوشی جدید اوپو فایند X4 پرو در فصل اول سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی