ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی بزرگترین آزمایشگاه توسعه گجت‌های پوشیدنی خود را افتتاح کرد

هواوی به عنوان بخشی از تلاش خود برای توسعه ابزارهای پوشیدنی تناسب اندام و سلامت، بزرگترین آزمایشگاه خود را با محوریت توسعه گجت‌های پوشیدنی افتتاح کرده است. غول مخابراتی چین برای تاسیس آزمایشگاه سلامت خود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

هواوی به عنوان بخشی از تلاش خود برای توسعه ابزارهای پوشیدنی تناسب اندام و سلامت، بزرگترین آزمایشگاه خود را با محوریت توسعه گجت‌های پوشیدنی افتتاح کرده است.

غول مخابراتی چین برای تاسیس آزمایشگاه سلامت خود که در سکونت‌گاه مسکونی دونگ گوان این کشور واقع شده، بیش از ۳۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده و قرار است در آن به تحقیق و توسعه درباره دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند بپردازد.

هواوی

جدیدترین مرکز تحقیقاتی هواوی همچنین بزرگترین آزمایش این شرکت محسوب می‌شود که تا ۸۰ آزمایش شبیه‌سازی برای تمام دستگاه‌های پوشیدنی را پشتیبانی می‌کند. تیم‌های مهم تحقیق و توسعه هواوی در این مرکز حضور پیدا خواهند کرد تا علاوه بر توسعه دستگاه‌های پوشیدنی این شرکت، تحقیقات پیشرفته‌ای در زمینه سلامت و تناسب اندام انجام دهند. آزمایشگاه جدید، ظرفیت و پتانسیل بسیار مورد نیاز غول فناوری چین را افزایش می‌دهد که روی ارائه برنامه‌های نوآورانه برای سلامت و تناسب اندام تمرکز دارد.

هواوی در بیانیه خود اعلام کرد که قصد دارد آزمایشگاه جدید خود را به یک موسسه فناوری سلامت و تناسب اندام در سطح جهانی تبدیل کند که به ارائه محصولات، استانداردها، گواهینامه‌ها و فعالیت‌های این صنعت متمرکز است. آزمایشگاه شبیه‌سازی اکسیژن خون که در داخل تاسیسات جدید قرار دارد، قادر به بازسازی محیط‌هایی با ارتفاع بالا برای آزمایش‌های پیشگامانه در مورد اشباع سطح اکسیژن و تاثیر آن بر عملکردهای بدن است.

آزمایشگاه سلامت هواوی همچنین تمامی امکانات مورد نیاز برای بررسی و اندازه‌گیری تغییرات بدن در ارتفاعات مختلف و شرایط آب و هوایی مختلف را دارد. اطلاعات کوانتومی تولید شده از آزمایشگاه به تحقیق و توسعه محصولات پوشیدنی کمک می‌کند که به عقیده هواوی برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام مهم هستند. همچین هواوی ادعا می‌کند که این مرکز امکان شبیه‌سازی تمام سناریوهای مختلف از جمله معاینه میکرو فیزیکی، ورزش‌های دیجیتال و تناسب اندام در خانه را فراهم می‌کند.

در نهایت هواوی امیدوار است تا با سرمایه‌گذاری هنگفت خود در این آزمایشگاه، توسعه ابزارهای پوشیدنی نوآورانه خود را به یک ابزار بهداشتی مهم برای تمام مردم تبدیل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی