ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Nexomon: Extinction
تکنولوژی

معرفی بازی Nexomon: Extinction؛ در یک دنیای جادویی، هیولاها را شکار کنید

بازی Nexomon: Extinction یک عنوان ماجراجویی و نقش‌آفرینی محسوب می‌شود که جهانی پر از هیولاهای مختلف را به تصویر می‌کشد. وظیفه اصلی بازیکنان در این دنیای جادویی به دام انداختن هیولاهای مختلف و از بین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

بازی Nexomon: Extinction یک عنوان ماجراجویی و نقش‌آفرینی محسوب می‌شود که جهانی پر از هیولاهای مختلف را به تصویر می‌کشد. وظیفه اصلی بازیکنان در این دنیای جادویی به دام انداختن هیولاهای مختلف و از بین بردن آن‌هاست. بنابراین خود را باید برای یک ماجراجویی جذاب آماده کنید.

بازی نقش‌آفرینی Nexomon: Extinction سال گذشته برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شده بود و در ادامه نسخه اندروید و iOS آن نیز منتشر شد. این بازی اساسا دنباله‌ای بر Nexomon اصلی محسوب می‌شود و یکبار دیگر همان الگو را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بنابراین باید در دنیای فانتزی این بازی که نشانه‌های زیادی از سری Pokemon در گیم پلی آن دیده می‌شود، به دنبال هیولاهای جدید باشید و برای به دام انداختن آن‌ها تلاش کنید.

Nexomon: Extinction سومین بازی از سری Micromon Mons محسوب می‌شود که توسط VEWO Interactive توسعه یافته است. توسعه‌دهندگان برای جلوگیری از یکنواخت شدن بازی خود، ۳۸۱ نکسومون مختلف برای بازی طراحی کرده‌اند. همچنین داستان حماسی کاملا جدید و وجود شخصیت‌های مختلف نیز باعث می‌شود تجربه این بازی نقش‌آفرینی جذاب‌تر شود.

در تیزر ابتدایی بازی متوجه می‌شویم که جهان در آستانه انقراض قرار دارد، زیرا یک نکسومون قدرتمند و ظالم قصد دارد بر دنیای انسان‌ها و هیولاها تسلط پیدا کند. بنابراین بازیکنان و شخصیت اصلی باید به انجمنی تحت عنوان «رام‌کنندگان» بپیوندند و ماجراجویی قهرمانانه خود را برای ایجاد تعادل و جلوگیری از نابودی دنیا آغاز کنند. در واقع شما به عنوان شخصیت اصلی، امید نهایی این دنیای جادویی محسوب می‌شوید.

سفر اصلی بازیکنان در بازی Nexomon: Extinction از یک یتیم خانه شروع می‌شود که ظاهرا شخصیت اصلی در آن بزرگ شده است. در ادامه می‌توانید اولین نکسومون خود را انتخاب کنید تا زندگی شما به عنوان یک رام‌کننده هیولاها آغاز شود. همچنین بازیکنان در ابتدا باید ظاهر و نام بازیکن خود را شخصی‌سازی کنند. شخصیت‌های مختلفی برای انتخاب شما ارائه شده‌اند که اگرچه ویژگی خاصی را ارائه نمی‌کنند اما در ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند.

فضای شهر اصلی بازی نیز بسیار گسترده است و بازیکنان به صورت آزادانه می‌توانند با استفاده از کنترل‌های لمسی در آن کاوش کنند تا با سایر شخصیت‌ها آشنا شوند یا ماموریت‌های آن را انجام دهند.

بازی Nexomon: Extinction همچنین شامل «سیستم درجه‌بندی سختی پویا» می‌شود. به این معنا که سناریوها و رفتار دشمنان بازی بر اساس توانایی بازیکنان تنظیم می‌شود تا بازی زیاد آسان یا سخت نباشد و به همین دلیل از خسته‌کننده بودن تجربه آن جلوگیری شده است. علاوه بر این، مانند بسیاری از عناوین نقش‌آفرینی سنتی در طول بازی با ماموریت‌های جانبی و باس‌های فراوانی مواجه خواهید شد که چالش‌های بازیکنان را دوچندان می‌کنند.

بازی هم اکنون از طریق گوگل پلی، اپ استور و کافه بازار با حجم حدود ۱۰۰ مگابایت قابل دانلود است. البته در هنگام شروع نیاز به دانلود چندین محتوای بیشتر دارید که در حجم‌های مختلفی ارائه می‌شوند. تجربه بخش داستانی این بازی حدود ۲۵ ساعت از زمان شما را خواهد گرفت. البته اگر قصد انجام ماموریت‌های جانبی آن را نیز داشته باشد این میزان تا ۶۲ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که پس از پایان بخش داستانی، حالت دیگری از بازی فعال خواهد شد که ویژگی‌های جالب و جدید را ارائه می‌کند. همچنین همانطور که گفته شد، بازی Nexomon: Extinction دنباله عنوان اصلی آن محسوب می‌شود اما اگر بازی اصلی را تجربه نکرده باشید، بدون نگرانی می‌توانید به سراغ این نسخه بروید، زیرا داستان این دو ارتباطی با یکدیگر ندارند.

Nexomon Extinction

Nexomon Extinction

سازنده: VEWO INTERACTIVE INC. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۱۳/۱۴۰۰ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی