ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

تحقیقی در بریتانیا: ۹۰ درصد کالاها قبل از جمعه سیاه با همان قیمت یا ارزان‌تر عرضه می‌شوند

تحقیقات سازمان بریتانیایی ?Which نشان می‌دهد که اگر بیش از ۹۰ درصد تخفیف‌های جمعه سیاه را شش ماه زودتر بررسی کنیم، به قیمتی مشابه یا حتی ارزان‌تر از قیمت‌های آخرین جمعه ماه نوامبر یا همان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ آذر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

تحقیقات سازمان بریتانیایی ?Which نشان می‌دهد که اگر بیش از ۹۰ درصد تخفیف‌های جمعه سیاه را شش ماه زودتر بررسی کنیم، به قیمتی مشابه یا حتی ارزان‌تر از قیمت‌های آخرین جمعه ماه نوامبر یا همان جمعه سیاه می‌رسیم.

سازمان ?Which که به ارائه اطلاعات و افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان می‌پردازد، می‌گوید از ۲۰۱ کالای بررسی شده از ۶ خرده‌فروشی از جمله آمازون و «جان لوییس»، ۱۸۴ مورد پیش از جمعه سیاه ۲۰۲۰ با همان قیمت یا ارزان‌تر فروخته می‌شدند.

«کاترین هارت»، مقام ارشد موسسه Chartered Trading Standards نیز به کاربران درباره ظهور و افزایش تعداد کلاهبرداران در جمعه سیاه گفته: «به نظر می‌رسد که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری هر سال بزرگ‌تر می‌شوند و تخفیف‌های بیشتری ارائه می‌کنند؛ ولی همه ما باید هوشیار و مراقب باشیم. فروشنده‌ها گاهی اوقات قبل از این رویدادها قیمت را بالا می‌برند تا شرایطی را به گونه‌ای نشان دهند که انگار برای آن روز تخفیف بزرگی درنظر گرفته شده است.»

سازمان ?Which می‌گوید از جمله کالاهای محبوبی که پیش از جمعه سیاه با همان قیمت یا حتی ارزان‌تر فروخته شده می‌توان به ماشین لباسشویی، ساندبار و تلویزیون اشاره کرد. این شرکت با بررسی قیمت روزانه کالاها شش ماه قبل و بعد از جمعه سیاه ۲۰۲۰ و مقایسه آن‌ها با قیمت‌های خود جمعه سیاه این گزارش را منتشر کرده است.

این سازمان می‌گوید از بین ۲۰۱ کالا فقط یک مورد در روز جمعه سیاه ارزان‌ترین قیمت خود را در این بازه زمانی ارائه می‌کرد. یکی از بدترین تخفیف‌ها مربوط به ماشین لباسشویی Zanussi بود که ۸۸ روز پیش از جمعه سیاه قیمت پایین‌تری در فروشگاه جان لوییس داشت، اما در آن روز با قیمت بالاتری عرضه شد. این ماشین لباسشویی در آخرین جمعه نوامبر ۲۰۲۰ با قیمت ۳۰۹ پوند در دسترس قرار گرفت، در حالی که کاربران پنج ماه پیش می‌توانستند آن را با قیمت ۲۴۹ پوند و یک ماه قبل با قیمت ۲۸۹ پوند خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mosio
    Mosio | ۷ آذر ۱۴۰۰

    جمعه سیاه فقط دیجی کالا و بس
    بعضی کالاهای گرون مثل موبایل و تبلت یک درصد تخفیف میگیرن 😁😁😁😁

    • noisymind
      noisymind | ۸ آذر ۱۴۰۰

      بله معنی واژه جمعه سیاه رو دیجیکالا عوض کرده! اومده مسابقه گذاشته بین هزار تا عکس کالا بگرد کد تخفیف رو پیدا کن! هر کی زودتر پیدا کرد برندس و کالای مورد نظرش رو با 99 درصد تخفیف بخره! بقیه هم برن بوق بزنن. همه ملت هم بیکارن برن بین عکسها بگردن! شده اسکوئید گیم!!

مطالب پیشنهادی