ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین گوشی تاشو اوپو احتمالا با نام فایند N 5G معرفی می‌شود

اوپو نیز در کنار سایر تولیدکنندگان موبایل در تلاش است تا اولین موبایل تاشو خود را به بازار عرضه کند و این دستگاه احتمالا با نام اوپو فایند N 5G در دسترس کاربران قرار خواهد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

اوپو نیز در کنار سایر تولیدکنندگان موبایل در تلاش است تا اولین موبایل تاشو خود را به بازار عرضه کند و این دستگاه احتمالا با نام اوپو فایند N 5G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی از منابع آگاه بازار در شبکه اجتماعی ویبو با نام کاربری Digital Chat Station می‌گوید اوپو در حال آماده‌سازی دستگاهی تاشو است و نام احتمالی آن را نیز فایند N 5G اعلام کرده است.

در این پست همچنین اشاره‌ای به سری گوشی‌های اوپو N شده و همچنین عکسی از اوپو N3 به اشتراک گذاشته شده است. در یکی دیگر از پست‌های به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع آگاه، به گوشی اوپو فایند 5G اشاره شده که به نمایشگر تاشو و دوربین 50 مگاپیکسلی با حسگر سونی  IMX766 برای دوربین سلفی اشاره می‌کند.

همچنین پست مذکور به شیائومی می 11 اولترا اشاره می‌کند که از طریق نمایشگر کوچک در پنل پشتی، سلفی‌هایی با دوربین اصلی می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که اوپو فایند N 5G نیز به نمایشگر کوچکی مجهز شود. باتوجه به اینکه گفته می‌شود موبایل تاشو از سری فایند اوپو خواهد بود، احتمالا بدین معنی است که با مشخصات پرچمدار از راه می‌رسد.

به گفته یکی دیگر از منابع آگاه بازار، گوشی تاشو اوپو از نمایشگر 7.8 تا 8 اینچی OLED بهره خواهد برد که رزولوشن آن 2K و نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز خواهد بود.

با وجودی که انتظار می‌رفت در سال 2021 شاهد عرضه گوشی‌های تاشو بیشتری به بازار باشیم، اما این اتفاق نیفتاد و برخی شرکت‌ها نتوانستند موبایل تاشوی خود را روانه بازار کنند.

برای مثال گوگل به دلیل برخی محدودیت‌ها در بخش تامین قطعات، نتوانست پیکسل فولد را در سال جاری میلادی رونمایی کند و حتی گزارش‌هایی مبنی بر لغو پروژه و به تعویق افتادن آن نیز مطرح شد. اوپو نیز با چالش‌های مختلفی برای توسعه موبایل تاشو روبرو است.

در بین شرکت‌های تولیدکننده موبایل، سامسونگ در بخش گوشی‌های تاشو پیشتاز است و بقیه شرکت‌ها در تلاشند تا سهمی از بازار موبایل تاشو را از آن خود کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی