ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تراشه‌های پیشرفته سامسونگ در خودروهای فولکس واگن مورد استفاده قرار می‌گیرند

سامسونگ تامین تراشه موردنیاز سیستم دیجیتالی هوشمند سرگرمی یا Infotainment خودروهای فولکس واگن را برعهده می‌گیرد. این سیستم سرگرمی توسط ال‌جی روی خودروهای این شرکت نصب می‌شود و حالا قرار است کره‌ای‌ها با تراشه‌های قدرتمند مخصوص ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

سامسونگ تامین تراشه موردنیاز سیستم دیجیتالی هوشمند سرگرمی یا Infotainment خودروهای فولکس واگن را برعهده می‌گیرد.

این سیستم سرگرمی توسط ال‌جی روی خودروهای این شرکت نصب می‌شود و حالا قرار است کره‌ای‌ها با تراشه‌های قدرتمند مخصوص خودرو خود،‌ نیاز این شرکت خودروسازی را در تامین چنین چیپ‌هایی برآورده سازند.

تقاضا برای تراشه‌های خودرو افزایش پیدا کرده و شرکت‌های تولیدکننده در تلاشند بتوانند از این وضعیت استفاده کنند. سامسونگ اخیرا از چیپ‌های پیشرفته و جدید مخصوص خودرو خود رونمایی کرده و حالا گفته می‌شود این شرکت قرار است از این تراشه‌ها برای سیستم سرگرمی فولکس واگن که توسط ال‌جی نصب شده، استفاده کند.

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به افزایش تقاضا برای تراشه‌های مخصوص خودرو، این شرکت چیپ‌های خود را با فناوری پیشرفته جهت تامین نیاز بخش سرگرمی خودرو عرضه می‌کند و قصد دارد به صورت فعالی تقاضای رو به رشد بازار را پاسخ بدهد.

این تراشه‌ها که توسط شرکت طراحی تراشه‌های منطقی سامسونگ یعنی System LSI توسعه یافته‌اند، شامل تراشه ارتباطات راه دور مبتنی بر 5G برای دانلود محتوای ویدیویی با کیفیت بالا در حین حرکت و تراشه دیگری برای مدیریت انرژی و تامین برق می‌شود.

به گفته سامسونگ، تراشه سوم نیز پردازنده اطلاعات سرگرمی است که می‌تواند حداکثر چهار نمایشگر و 12 دوربین را به صورت همزمان کنترل کند و در سیستم کامپیوتری با کارایی بالای فولکس واگن به نام In Car Application Server (ICAS) 3.1 نصب می‌شود که توسط شرکت تجارت قطعات خودرو ال جی الکترونیکس توسعه یافته است.

به گفته تحلیلگران، سامسونگ و رقیب این شرکت یعنی ال‌جی الکترونیکس، هر دو در بازارهای جهانی خودروهای الکتریکی حضوری فعالی دارند و به این بازارها به عنوان فرصتی برای فروش بیشتر تراشه‌های خود با فناوری پیشرفته و قطعات پیچیده‌تر نگاه می‌کنند. باید دید سامسونگ تا چه اندازه می‌تواند تقاضای بازار را در این زمینه تامین کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی