ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین محصول لامبورگینی رونمایی شد؛ یک صندلی گیمینگ فیبرکربنی

بسیاری لامبورگینی را با خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت فوق‌العاده هیجان‌انگیز می‌شناسند. اما این شرکت در زمینه لوازم جانبی نیز فعالیت داشته و گاها محصولاتی غیرخودرویی نیز معرفی می‌کند. جدیدترین محصول غیرخودرویی این شرکت، یک ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

بسیاری لامبورگینی را با خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت فوق‌العاده هیجان‌انگیز می‌شناسند. اما این شرکت در زمینه لوازم جانبی نیز فعالیت داشته و گاها محصولاتی غیرخودرویی نیز معرفی می‌کند. جدیدترین محصول غیرخودرویی این شرکت، یک صندلی مخصوص بازی است که با همکاری کمپانی Secretlab ساخته شده است.

صندلی گیمینگ مشترک لامبورگینی و Secretlab برای مجموعه Automobili Lamborghini Collection توسعه یافته و Pinnacle Edition نام دارد. این صندلی در رقابت‌های شبیه‌ساز اتومبیلرانی The Real Race رونمایی شد. بد نیست اشاره کنیم مجموعه Automobili Lamborghini Collection حالا شامل انواع صندلی‎‌های استاندارد و سری جدید Pinnacle Edition است.

محصول متفاوت لامبورگینی هم از نظر طراحی و هم از نظر جنس بسیار شاخص است. این صندلی همانند خودروهای تولیدی کمپانی، عمدتا جنسی از فیبرکربن و آلکانتارا دارد و با نخ سبز دوردوزی شده است. لوگوی لامبورگینی هم با ابعادی نسبتا بزرگ روی پشتی نقش بسته تا گیمرها قبل از نشستن روی صندلی، متوجه باشند با چه محصولی طرف هستند!

شاید بدانید استارتاپ Secretlab در سال 2014 تاسیس شده و در همین مدت کم توانسته به شرکتی پیشگام در زمینه تولید صندلی‌های گیمینگ تبدیل شود. طبق آمارهای موجود در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر در جهان از صندلی‌های ساخت این شرکت استفاده می‌کنند و محبوبیت آن نزد گیمرهای حرفه‌ای بسیار بالاست.

یان انگ (Ian Ang) هم‌بنیانگذار شرکت Secretlab در اظهارنظری جالب گفته لامبورگینی توجه فوق‌العاده زیادی به جزئیات محصولات خود دارد و این همان وجه مشترک بین دو برند است. وی افزوده ترکیب تکنولوژی پیشگام Secretlab با عملکرد بی‌نظیری که لامبورگینی همیشه به آن شهرت داشته، باعث شکل‌گیری نه یک، بلکه چند صندلی منحصر بفرد برای مشتریان وفادار خودروساز ایتالیایی شده است.

در رابطه با قیمت صندلی‌های ساخت دو شرکت لامبورگینی و Secretlab فعلا اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، این صندلی‌ها سال آینده وارد بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی