ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ فاش شد: تفاوت اندک با مدل استاندارد

گلکسی S21 FE احتمالا حدود یک ماه دیگر از راه می‌رسد و از همین حالا بسیاری از جزئیات آن را می‌دانیم. حالا گزارشی منتشر شده که قیمت این گوشی هوشمند را فاش می‌کند، قیمتی که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

گلکسی S21 FE احتمالا حدود یک ماه دیگر از راه می‌رسد و از همین حالا بسیاری از جزئیات آن را می‌دانیم. حالا گزارشی منتشر شده که قیمت این گوشی هوشمند را فاش می‌کند، قیمتی که فقط ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل پایه سری گلکسی S21 است.

منبع معتبر، «رولند کوانت» از وب‌سایت WinFuture امروز بخشی از مشخصات فنی گلکسی S21 FE را فاش کرده و قیمت آن را به اشتراک گذاشته است. به گفته او، گلکسی S21 FE با قیمت ۶۹۹ دلار در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. این قیمت تفاوتی با قیمت گلکسی S20 FE پارسال ندارد.

قیمت گلکسی S21 FE

رقیب اصلی این گوشی مدل استاندارد پیکسل ۶ است، اما باید ببینیم که سامسونگ دقیقا چه برنامه‌ای برای عرضه آن درنظر گرفته است. اگر S21 FE واقعا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از گلکسی S21 باشد آیا کاربران حاضر به خرید آن خواهند بود یا ترجیح می‌دهند دستگاهی از خانواده اصلی پرچمداران سامسونگ را تهیه کنند.

طبق شایعات، گلکسی S21 FE نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع OLED با رزولوشن فول اچ‌دی، اندروید ۱۱ و دوربین سه‌گانه دارد. این دوربین از لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. قلب تپنده گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود که همراه با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود.

موبایل سامسونگ انرژی خود را از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. شکافی که در رندرهای S21 FE دیده می‌شود می‌تواند حاکی از پشتیبانی از شبکه 5G با فناوری موج میلی‌متری باشد. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم این گوشی دقیقا از چه شبکه‌های پشتیبانی خواهد کرد.

صبح امروز در گزارش دیگری شاهد انتشار تصاویر کیس‌های محافظ گلکسی S21 FE بودیم. در این گزارش سه رندر از موبایل سامسونگ منتشر شد که طراحی این گوشی را نشان می‌داد. طراحی دستگاه مطابق انتظارات خواهد بود و الهاماتی از سری گلکسی S21 داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی