ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر ۶۰ SE
تکنولوژی

رندرهای قاب آنر ۶۰ SE طراحی آن را پیش از موعد رونمایی به خوبی نشان می‌دهد

یکی از افشاگران قابل اعتماد حوزه فناوری، رندرهایی از قاب محافظ آنر ۶۰ SE به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را تا حدی نشان می‌دهد. طراحی نمایشگر و پنل پشتی آنر ۶۰ SE همانطور ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

یکی از افشاگران قابل اعتماد حوزه فناوری، رندرهایی از قاب محافظ آنر ۶۰ SE به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را تا حدی نشان می‌دهد.

طراحی نمایشگر و پنل پشتی آنر ۶۰ SE

همانطور که در رندرهای قاب آنر ۶۰ SE مشاهده می‌شود، در بالای نمایشگر این گوشی روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود. همچنین در پنل پشتی آن نیز شاهد ماژول دوربین سه‌گانه‌ای با طراحی مورب شبیه به گوشی‌های آیفون خواهیم بود. علاوه بر این، در لبه سمت راست آن می‌توان دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور را مشاهده کرد.

با بررسی بیشتر تصاویر منتشر شده متوجه خواهیم شد که یک میکروفون در لبه بالایی آنر ۶۰ SE وجود دارد و در لبه پایینی آن شاهد یک اسپیکر و پورت USB-C خواهیم بود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد مانند آنر ۵۰ SE، در این گوشی نیز جک ۳.۵ میلی متری هدفون جایی نداشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات آنر ۶۰ SE وجود ندارد. با این وجود انتظار می‌رود که بر اساس مشخصات گوشی قبلی، این گوشی از نمایشگر +FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که آنر در این گوشی از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات بهره خواهد برد.

با این وجود برای اطلاع از مشخصات دقیق این گوشی، باید منتظر ارائه گزارش‌های رسمی بیشتری باشیم.

آنر علاوه بر این گوشی، در حال کار روی دستگاه دیگری تحت عنوان آنر X30 است که احتمالا در تاریخ ۲۵ آذر به طور رسمی وارد بازار چین خواهد شد. شایعه شده است که این گوشی به عنوان اولین دستگاه جهان با چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود از دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی بهره ببرد.

آنر هفته گذشته به صورت رسمی  از گوشی‌های هوشمند سری آنر ۶۰ در دو مدل معمولی و پرو رونمایی کرده بود که از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی