ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام در آستانه حضور در سنا از ویژگی‌هایی برای ایمنی نوجوانان رونمایی کرد

مدیرعامل اینستاگرام به‌زودی برای اولین بار در سنا حاضر می‌شود تا درباره اثرات این شبکه اجتماعی بر سلامت روان نوجوانان شهادت دهد. حالا در آستانه این اتفاق، اینستاگرام از چند قابلیت جدید برای ارتقای ایمنی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

مدیرعامل اینستاگرام به‌زودی برای اولین بار در سنا حاضر می‌شود تا درباره اثرات این شبکه اجتماعی بر سلامت روان نوجوانان شهادت دهد. حالا در آستانه این اتفاق، اینستاگرام از چند قابلیت جدید برای ارتقای ایمنی کاربران پرده برداشته و ابزارهای تازه‌ای را برای کنترل‌های والدین معرفی کرده است.

شاید مهم‌ترین خبری که در پست ویژه آدام موسری در وبلاگ فیسبوک اعلام شده، برنامه‌ریزی برای عرضه کنترل‌های جدید والدین در ماه مارس باشد. این قابلیت‌ها به والدین اجازه می‌دهند مدت زمان حضور فرزندان در اینستاگرام را ببینند و در صورت نیاز مقدار مجاز آن را محدود کنند. به‌علاوه، گزینه‌ای در اختیار نوجوانان قرار داده می‌شود تا در صورتی که یک کاربر را گزارش کردند، امکان اطلاع‌رسانی به والدین را داشته باشند. استفاده از این امکانات اختیاری است.

کنترل‌های والدین در اینستاگرام

ویژگی جدید بعدی که قبلا معرفی شده بود Take a Break نام دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد پس از هر ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ دقیقه به خودشان یادآوری کنند که باید کمی از اینستاگرام فاصله بگیرند. این قابلیت حالا در آمریکا، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس قرار گرفته است.

قابلیت Take a Break اینستاگرام

اینستاگرام قبلا اعلام کرده بود که امکان تعامل میان بزرگسالان و نوجوانان را محدود می‌کند. در تغییر قبلی بزرگسالان نمی‌توانستند بدون فالو کردن نوجوانان به آن‌ها پیام بدهند. حالا گفته شده که امکان تگ یا منشن کردن نوجوانان هم از کاربران بزرگسال گرفته شده است. این تنظیمات به‌صورت پیش‌فرض فعال خواهد شد و سال آینده اجرایی می‌شود.

پیشنهاد محتوا در اینستاگرام سخت‌گیرانه‌تر می‌شود

این شرکت همچنین از سخت‌گیرانه‌تر شدن پیشنهاد محتوا در بخش‌های مختلف اپلیکیشن از جمله بخش جستجو، اکسپلور، هشتگ‌ها و Suggested Accounts خبر داده است. با این حال، نمی‌دانیم که دقیقا چه تغییری در این زمینه اعمال می‌شود.

پیشنهاد تغییر موضوع در اینستاگرام

افزون بر این، گفته شده اگر اینستاگرام متوجه شود که کاربر برای یک مدت طولانی روی یک موضوع خاص توقف کرده است، می‌تواند به فرد پیشنهاد دهد که به سراغ سایر موضوعات برود. این قابلیت احتمالی برای مقابله با مشکل جستجو درباره محتواهای خطرناک مثل اختلال‌های غذایی، اضطراب و افسردگی توسط نوجوانان طراحی می‌شود.

بخش Your Activity در اینستاگرام

اینستاگرام قرار است ژانویه امسال قابلیت حذف دسته‌ای تصاویر و ویدیوها را در اختیار کاربران قرار دهد. این ویژگی یکی از گزینه‌های بخش جدیدی خواهد بود که برای مدیریت فعالیت‌های فرد در این شبکه اجتماعی در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی