ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه ابزار: معرفی ۵ اپلیکیشن برتر ساخت میموجی در اندروید

اپلیکیشن‌های متعددی به تقلید از قابلیت ایموجی‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده اپل، در دسترس صاحبان دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته است که می‌توان از آن‌ها برای ساخت میموجی در اندروید استفاده کرد. جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اپلیکیشن‌های متعددی به تقلید از قابلیت ایموجی‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده اپل، در دسترس صاحبان دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته است که می‌توان از آن‌ها برای ساخت میموجی در اندروید استفاده کرد.



ویژگی میموجی برای اولین‌بار در آیفون‌های اپل دیده شد که کاربران در آن امکان تغییر المان‌های مختلف ایموجی‌ها از جمله حالت موها و چشم‌ها را داشتند. همچنین به لطف دوربین True Depth آیفون، امکان متحرک‌سازی میموجی‌ها وجود دارد و می‌توان آن‌ها را در آی‌مسیج با سایر دوستان به اشتراک گذاشت. اگرچه داشتن این قابلیت به صورت کامل در موبایل‌های اندرویدی ممکن نیست، اما به کمک روش‌های مختلف می‌توان آن را شبیه‌سازی کرد.

ساخت میموجی در اندروید با Bitmoji

اگر سابقه استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت را داشته باشید، احتمالاً با برنامه Bitmoji آشنایی دارید؛ زیرا شرکت سازنده هر دوی آن‌ها یکسان است. به کمک این اپ می‌توان آواتارهای کارتونی ساخت. در گذشته کیبورد گوگل از گزینه‌ای مستقل برای میموجی‌ها ساپورت می‌کرد اما اکنون کاربران را به صورت مستقیم به سوی استفاده از Bitmoji هدایت می‌کند.

Bitmoji

Bitmoji

سازنده: Bitmoji قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۴۱ مگابایت زبان:

سامسونگ AR Emoji

برنامه AR Emoji برای پرچمداران اخیر سامسونگ شامل خانواده‌های گلکسی S21، گلکسی S20،نوت ۱۰، گلکسی S10، گلکسی S9، نوت ۹، زد فیلیپ و فولد عرضه شده است. برای فعال‌سازی این قابلیت در محصولات قدیمی‌تر سامسونگ ابتدا به اپلیکیشن دوربین رفته و سپس آن را روی حالت سلفی قرار دهید و گزینه AR Emoji را از میان حالت‌های تصویربرداری انتخاب کنید. در ادامه گزینه Create My Emoji را لمس کنید و شروع به گرفتن سلفی نمایید.

در دستگاه‌های جدیدتر ابتدا به برنامه دوربین بروید و More را لمس کنید. سپس گزینه AR Zone را انتخاب کرده و روی AR Emoji Camera بزنید. در آیکن «+» را لمس نمایید. با دنبال کردن دستورالعمل‌های نمایش داده شده می‌توانید پیکربندی ابتدایی را تنظیم نمایید و سپس ایموجی‌های خود را در بخش AR Emoji بیابید.

ساخت میموجی در اندروید با Face Cam

اپلیکیشن Face Cam نمی‌تواند به صورت خودکار اقدام به اسکن چهره نماید. در عوض کاربر باید با استفاده از دسته‌بندی‌های مختلف موجود در برنامه، ایموجی شبیه به خود را ایجاد کند. پس از ساخت چهره، برنامه می‌تواند به عنوان اپ سلفی عمل کند و به شکل زنده چهره کارتونی کاربر را در حالت‌های مختلف نمایش دهد. نسخه رایگان شامل قابلیت‌های شخصی‌سازی محدود و واترمارک روی تصاویر می‌شود؛ اما خوشبختانه امکان ذخیره تصاویر و استفاده از آن‌ها در سایر برنامه‌ها وجود دارد.

	 Face Cam | Face Emoji Avatar

Face Cam | Face Emoji Avatar

سازنده: Nixi Corp قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۴۵ مگابایت زبان:

استیکرهای کارتونی با MojiPop

MojiPop قادر است چهره کاربر را به حالت کارتونی تبدیل کند به نظر می‌رسد با دست کشیده شده است و سپس آن را روی استیکرها و پس‌زمینه‌های مختلف قرار دهد. استیکرهای داخل برنامه از تنوع بالایی برخوردار هستند و بیشتر آن‌ها متحرک به نظر می‌رسند. اگرچه برای استفاده از تمامی محتوای برنامه باید اقدام به خرید نسخه پرمیوم کنید، اما نسخه رایگان نیز موارد مختلف را به اندازه کافی ارائه می‌دهد.

صفحه کلید MojiPop قابلیت مستقل دیگری است که استفاده از استیکرهای سفارشی در سایر برنامه‌ها را بسیار آسان و ساده می‌کند. البته نباید انتظار کیبوردی حرفه‌ای را داشته باشید و قطعاً برای استفاده طولانی مدت توصیه نمی‌شود. بهترین کار، ذخیره استیکرها روی حافظه داخلی دستگاه و به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌ رسان‌های مختلف مانند اینستاگرام و واتساپ از طریق گالری خواهد بود.

MojiPop - Art Metaverse

MojiPop - Art Metaverse

سازنده: Eureka Studios قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۲۳ مگابایت زبان:

Emoji Face Recorder

اپلیکیشن Emoji Face Recorder یک شبیه‌سازی از قابلیت Animoji آیفون است. اگرچه در این برنامه کاربران نمی‌تواند چهره خود را به شکل مستقیم تبدیل به میموجی کند؛ اما قادر خواهد بود تا از میان صدها حالت آماده برای ساخت میموجی‌های سفارشی بهره بگیرد که می‌توانند حالت چهره فرد را تقلید کنند. متاسفانه ویژگی ردیابی حرکات چهره از دقت چندان بالایی برخوردار نیست و ممکن است برخی از حرکات صورت و دهان را تشخیص ندهد. 

EMOJI Face Recorder

EMOJI Face Recorder

سازنده: Fentazy قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵۷ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی