ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

سرویس اسنپ اکسپرس، مختص سفارش‌های آنلاین سوپرمارکتی راه اندازی شد

سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ که پیش از این به عنوان یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود در دسترس کاربران بود، اکنون با برندی جدید تحت عنوان اسنپ اکسپرس در دسترس است.  اسنپ‌اکسپرس، برندی جدید از گروه ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ که پیش از این به عنوان یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود در دسترس کاربران بود، اکنون با برندی جدید تحت عنوان اسنپ اکسپرس در دسترس است. 

اسنپ‌اکسپرس، برندی جدید از گروه اسنپ است که امکان دسترسی آسان به سوپرمارکت‌های اطراف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. اسنپ اکسپرس جزو سرویس های q-commerce محسوب شده و با بهره گیری از ناوگان اختصاصی، در کمتر از ۳۰ دقیقه، سفارش را به دست مشتری می‌رساند.

با توجه به نیاز روزافزون به سفارش آنلاین سوپرمارکتی و رشد بازار، گروه اسنپ تصمیم گرفت تا این سرویس که پیش از این از سرویس‌های اسنپ‌فود بود، مستقل شود و با برند جدید اسنپ اکسپرس با تیمی بزرگ‌تر، با تمرکز کامل در جهت گسترش این سرویس فعالیت کند. 

حرکت اسنپ به سمت سرویس‌های سوپرمارکتی

«مهراد عبدالرزاق»، رئیس هیئت مدیره اسنپ فود در مورد این تصمیم می‌گوید: «امیدواریم که این تغییر، گامی مثبت در جهت افزایش تمرکز بر بهبود تجربه کاربری سرویس سوپرمارکت از طریق بهبود زمان ارسال، افزایش گزینه‌های در دسترس برای خرید و افزایش پیشنهادهای اقتصادی و به‌صرفه برای کاربران در شرایط موجود باشد.»

«مسعود طباطبایی»، معاون توسعه کسب و کار گروه اسنپ، مدیریت سرویس اسنپ اکسپرس را به عهده خواهد داشت.

طباطبایی در مورد هدف از مستقل شدن بخش سوپرمارکت اسنپ می‌گوید: «امید داریم که با مستقل شدن سرویس سوپرمارکت اسنپ، دری تازه به بازار سفارش آنلاین اقلام سوپرمارکتی باز کنیم و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریانمان رقم بزنیم.»

جابجایی زیرساخت‌های فنی اسنپ

همچنین اسنپ در واکنش به مشکلاتی که کاربران در طی هفته گذشته با آن روبرو شدند، اعلام کرد: «این مشکلات به دلیل جابجایی زیرساخت‌های فنی بوده که اکنون به صورت کامل برطرف شده است. تیم اسنپ اکسپرس از مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کند و از صبر و شکیبایی مشتریان گرامی، سپاسگزار است. برای تمامی مشتریانی که در مدت اخیر با مشکل روبرو شده اند، کد تخفیفی در نظر گرفته شده و پیامک می‌شود.»

گفتنی است، در حال حاضر، سرویس اسنپ اکسپرس در بیش از ۳۰ شهر فعالیت دارد و از طریق گزینه سوپرمارکت در صفحه نخست اپلیکیشن اسنپ‌فود و گزینه سوپرمارکت در صفحه نخست سوپر اپ اسنپ در دسترس است. همچنین به مانند گذشته ارسال سفارش‌های سوپرمارکتی اسنپ از طریق ناوگان تخصصی اسنپ  صورت می‌گیرد؛ کاربران می توانند برای پیگیری سفارش‌های سوپرمارکتی خود با پشتیبانی اسنپ‌اکسپرس به شماره تماس ۹۶۶۱۲۷۷۷ تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۱ آذر ۱۴۰۰

    بر خلاف اسمش اصلا اکسپرس نیست . چند شب پیش من سفارشی دادم اصلا به دستم نرسید حتی پاسخگو هم نبودن . و این اولین بار نیست . هر بار یا کالا نرسیده یا حداقل یک ساعت زمان برده

مطالب پیشنهادی