ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال کار روی گلکسی بادز پرو ۲ است

با توجه به افشای نقشه راه محصولات سامسونگ برای سال ۲۰۲۲، انتظار می‌رود تا نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم این شرکت با نام گلکسی بادز پرو ۲ در سال آینده معرفی شود. اکنون پیش از معرفی ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

با توجه به افشای نقشه راه محصولات سامسونگ برای سال ۲۰۲۲، انتظار می‌رود تا نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم این شرکت با نام گلکسی بادز پرو ۲ در سال آینده معرفی شود. اکنون پیش از معرفی رسمی این محصول، برخی از جزئیات آن افشا شده است.

وب سایت گلکسی کلاب به تازگی خبر از بکارگیری باتری BR510ABY در داخل محفظه شارژر گلکسی بادز پرو ۲ داده است. این باتری دارای ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و حدود ۳۰ میلی آمپر ظرفیت بیشتری نسبت به باتری ۴۷۲ میلی آمپری مورد استفاده در نسل اول گلکسی بادز پرو دارد؛ در نتیجه به احتمال زیاد می‌توانیم انتظار افزایش زمان شارژدهی کیس را داشته باشیم.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی بادز پرو ۲ در فاصله زمانی بین سه ماهه دوم تا چهارم سال آینده میلادی به بازار عرضه شود. اگرچه تاکنون اطلاعات چندانی پیرامون مشخصات سخت افزاری آن منتشر نشده است ولی انتظار می‌رود در ماه‌های آینده داده‌های بیشتری از آن به بیرون درز کند.

گلکسی بادز ۲ در رویداد آنپکد مرداد ۱۴۰۰ از سوی سامسونگ همراه با گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی شد.  هدفون بی‌سیم اخیر سامسونگ جایگزین گلکسی بادز پلاس شده است و پنجمین عضو این خانواده محسوب می‌شود و گزینه‌ای ارزان‌تر نسبت به نسل اول گلکسی بادز پرو به شمار می‌رود.

از مشخصات کلیدی گلکسی بادز ۲ می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۲، شارژ از طریق درگاه USB-C و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، درایورهای دوگانه و امکان استفاده جداگانه از هر گوشی اشاره کرد. باتری آن قادر است تا ۷.۵ ساعت بدون حذف نویز و تا ۵ ساعت با حذف نویز شارژدهی کند؛ اگرچه این مقدار در هنگام مکالمه با ۳.۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند اما با استفاده از باتری ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی داخل کیس می‌توان رقم گفته شده را تا حداکثر ۲۹ ساعت افزایش داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی