ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا در ۲۰۲۲ تلویزیون‌های 8K MiniLED و 4K OLED معرفی می‌کند

منابع آگاه می‌گویند تلویزیون‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ حداقل یک مدل 8K MiniLED و یک مدل 4K OLED خواهند داشت. این محصولات با پیشرفته‌ترین فناوری‌های این غول کره‌ای ساخته می‌شوند. مدل 8K MiniLED تحت برند ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۲

منابع آگاه می‌گویند تلویزیون‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ حداقل یک مدل 8K MiniLED و یک مدل 4K OLED خواهند داشت. این محصولات با پیشرفته‌ترین فناوری‌های این غول کره‌ای ساخته می‌شوند. مدل 8K MiniLED تحت برند Neo QLED TV به بازار می‌آید.

تلویزیون‌های MicroLED سامسونگ از جمله پیشرفته‌ترین محصولات این شرکت هستند، اما تولید بسیار محدودی دارند و معمولا به دست تمامی متقاضیان نمی‌رسند. منابع معتبر خبر داده‌اند که 8K Neo QLED TV و 4K OLED TV سامسونگ به ترتیب در میان پیشرفته‌ترین محصولات سامسونگ قرار خواهند گرفت.

فناوری نمایش Neo QLED توسط سامسونگ دیسپلی ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود که این فناوری OLED قادر به ارائه وضوح 8K باشد. در آن سو، فناوری نمایش 4K OLED توسط شرکت ال‌جی دیسپلی ساخته می‌شود. سامسونگ تلویزیونی به نام Neo QLED 4K را هم برای سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته است.

سامسونگ واحد نمایشگرهای خود را توسعه می‌دهد

محصولات 8K QLED قرار است در حدود ۳ میلیون دستگاه و محصولات 4K در حدود ۲ میلیون دستگاه تولید شوند. سامسونگ در حال حاضر مشغول مذاکره با ال‌جی دیسپلی است تا ۲ میلیون پنل W-OLED 4K را برای محصولات خود تامین کند. پیش‌بینی می‌شود که تلویزیون‌های OLED ارزان‌تر این شرکت تقاضای بیشتری نسبت به تلویزیون‌های QLED آن‌ها داشته باشند، ولی باید منتظر بمانیم تا ببینیم استراتژی بازاریابی سامسونگ برای جلب توجه مشتریان نسبت به مدل‌های QLED چه خواهد بود.

سامسونگ همچنین در نظر دارد که ظرفیت تولید پنل‌های OLED واحد نمایشگرهای خود را افزایش دهد. از این رو، همکاری آن‌ها با ال‌جی احتمالا تا سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و از آن تاریخ به بعد پنل تلویزیون‌های این شرکت به دست خودش تولید خواهد شد.

سامسونگ ۱۵ سال است که به‌صورت متوالی برترین برند بازار تلویزیون‌ها بوده و بالاتر از ال‌جی و سونی بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد. این شرکت با فناوری‌های پیشرفته خود همواره باکیفیت‌ترین محصولات را روانه بازار کرده و به توسعه این محصولات ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی