ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

در پی درگذشت کارگران انبار آمازون در ایلینوی: قانون ممنوعیت حمل موبایل باید لغو شود

طوفان در ایالت ایلینوی آمریکا موجب تخریب انبار آمازون و مرگ دست کم شش نفر شد. حالا انتقاداتی نسبت به قانون ممنوعیت حمل موبایل در محیط انبارهای آمازون مطرح شده که می‌گوید اگر کارگران گوشی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

طوفان در ایالت ایلینوی آمریکا موجب تخریب انبار آمازون و مرگ دست کم شش نفر شد. حالا انتقاداتی نسبت به قانون ممنوعیت حمل موبایل در محیط انبارهای آمازون مطرح شده که می‌گوید اگر کارگران گوشی خود را همراه داشتند می‌توانستند از هشدار طوفان مطلع شوند.

به گزارش بلومبرگ، آمازون در چند وقت اخیر و پس از کنار رفتن بخشی از محدودیت‌های کرونایی دوباره قانون ممنوعیت حمل گوشی در محیط انبارها را به شکل جدی اجرایی کرده است. این اتفاق موجب شده کارگران نتوانند به اطلاعات مهمی مثل هشدارهای آب و هوایی دسترسی داشته باشند. به‌علاوه، در دسترس نبودن گوشی به معنای این است که کارگران نمی‌توانند در مواقع اضطراری یا در صورت وقوع حادثه با نیروهای امدادی یا خانواده خود تماس بگیرند.

انبار آمازون در ایلینوی

یکی از کارگران آمازون در صحبت پیرامون تخریب انبار ایلینوی گفت: «از این به بعد همه از بابت این که نمی‌توانند گوشی خود را همراه داشته باشند، نگران خواهند بود.» او متذکر شد که اکثر همکارانش می‌گویند موبایل خود را برای مواقع اضطراری لازم دارند نه برای انجام کارهای شخصی. از سوی دیگر، با توجه به سرعت بالای انجام کار در انبارهای آمازون، ظاهرا زمان زیادی در دسترس کارگران نخواهد بود که با موبایل به شبکه‌های اجتماعی بروند.

انتقاد کارگران از قانون ممنوعیت حمل موبایل در انبارهای آمازون

کارگر یک انبار دیگر آمازون در ایالت ایلینوی به بلومبرگ می‌گوید: «بعد از این تلفات، تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم حفظ ایمنی خودم را به آمازون بسپارم. اگر قانون ممنوعیت حمل گوشی پابرجا بماند، استعفا می‌دهم.» این اولین باری نیست که کارگران انبارهای آمازون در اثر طوفان جان خود را از دست می‌دهند. پیش‌تر در سال ۲۰۱۸ دو نفر در انبار بالیتمور زیر آوار جان باختند.

«جف بزوس» بنیان‌گذار آمازون در واکنش به حادثه تخریب انبار ایلینوی گفت: «اخبار حاصله از ادواردزویل تراژیک است. از بابت درگذشت هم‌تیمی‌هایمان اندوهگینیم، و با خانواده و عزیزانشان همدردی می‌کنیم. همه ادواردزویل بدانند که تیم آمازون متعهد به حمایت از آن‌هاست و در طول این بحران کنارشان خواهد بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی