ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار نمی‌شود: رونمایی احتمالی در سال ۲۰۲۴

اپل همچنان به کار روی نسل بعدی آیفون ادامه می‌دهد تا این خانواده را با بهترین ویژگی‌ها عرضه کند، اما شایعات همچنین از تولید یک آیفون تاشو خبر می‌دهند. حالا در گزارشی اعلام شده که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

اپل همچنان به کار روی نسل بعدی آیفون ادامه می‌دهد تا این خانواده را با بهترین ویژگی‌ها عرضه کند، اما شایعات همچنین از تولید یک آیفون تاشو خبر می‌دهند. حالا در گزارشی اعلام شده که این گوشی تا سال ۲۰۲۳ معرفی نمی‌شود و به احتمال زیاد حتی باید تا سال ۲۰۲۴ منتظر بمانیم تا این محصول را ببینیم.

«راس یانگ» تحلیل‌گر صنعت نمایشگرها در گزارش جدیدی اعلام کرده که آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار نمی‌شود. این شرکت مدتی است که روی پروتوتایپ این محصول کار می‌کند و نمونه‌هایی از نمایشگرهای تاشو را برای آزمایش از سامسونگ دریافت کرده است. البته در شایعات شنیده شده که کوپرتینویی‌ها برای این پروژه به‌صورت همزمان با ال‌جی دیسپلی هم همکاری دارند.

با این حال، یانگ می‌گوید آیفون تاشو به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی از یک نمایشگر ۸ اینچی OLED استفاده می‌کند. بلومبرگ چند وقت پیش در گزارشی مدعی شد که اپل کار روی این گوشی تاشو را آغاز کرده اما فرآیند توسعه فعلا فقط به نمایشگر محدود شده است.

آیفون تاشو دیرتر از رقبا به بازار می‌آید

اگر اپل می‌خواهد سهمی از بازار گوشی‌های تاشو داشته باشد، باید به توسعه آیفون تاشو شتاب ببخشد. با توجه به اطلاعات موجود، این شرکت دو الی سه سال با عرضه محصول خود فاصله دارد و سامسونگ همین حالا بازار گوشی‌های تاشو را قبضه کرده است. از آن‌جایی که کره‌ای‌ها در این فاصله باز هم به عرضه محصولات منعطف ادامه خواهند داد، کار اپل برای رقابت با این شرکت سخت می‌شود.

فراموش نکنیم که سایر برندها هم بیکار ننشسته‌اند و به دنبال سهم بیشتری از این بازار هستند. هواوی که تاکنون چند موبایل تاشو را روانه بازار کرده، دوم دی ماه محصول دیگری به نام P50 Pocket را معرفی می‌کند. اوپو هم فردا قرار است از اولین تلفن هوشمند تاشوی خود با نام فایند N پرده بردارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی