ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22
تکنولوژی

ویدیوی جدیدی از ماکت سری گلکسی S22 سامسونگ [تماشا کنید]

گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در چند وقت گذشته از جمله خبرسازترین دستگاه‌های بازار موبایل بودند که توجه بسیاری از طرفداران حوزه را به خود جلب کرده است. اکنون ویدیو جدیدی منتشر شده که طراحی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در چند وقت گذشته از جمله خبرسازترین دستگاه‌های بازار موبایل بودند که توجه بسیاری از طرفداران حوزه را به خود جلب کرده است. اکنون ویدیو جدیدی منتشر شده که طراحی احتمالی این گوشی‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

OnLeaks ویدیویی از گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 اولترا و پرو به اشتراک گذاشت که هرچند احتمالا نسخه نهایی این دستگاه‌ها نباشد اما طراحی احتمالی پرچمداران آینده سامسونگ را پیش از رونمایی رسمی فاش می‌کند.

گزارش که در ابتدا هفته منتشر شده بود، عنوان می‌کرد که گلکسی S22 اولترا احتمالا با نام گلکسی S22 نوت عرضه خواهد شد. در این ویدیو نیز طراحی پرچمدار آینده سامسونگ بیشتر شبیه به سری نوت به نظر می‌رسد، در حالی که سایر گوشی‌ها همان سبک گرد سابق خود را حفظ کرده‌اند.

همچنین طبق نسخه مشاهده شده در این ویدیو از گوشی‌های سری گلکسی S22، سامسونگ احتمالا در نسخه اولترا سری پرچمدار خود از لنز پریسکوپ استفاده نخواهد کرد.

انتظار می‌رود تا سامسونگ در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) از گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند.

گلکسی S22

مشخصات شایعه شده سری گلکسی S22

اگر شایعات منتشر شده درباره این گوشی‌ها صحبت داشته باشند، سری جدید گلکسی S22 از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ با پردازنده گرافیکی AMD Mobile Radeon با گرافیک RDNA2 بهره خواهد برد. شایعات همچنین حاکی از آن است که ماژول دوربین سه‌گانه این سری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض و یک دوربین تله با زوم اپتیکال ۳ برابر تشکیل خواهد شد. با این وجود انتظار می‌رود نسخه اولترا نیز از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره ببرد.

از دیگر ویژگی های آن می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، اسپیکرها استریو، شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و استاندارد مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

در نهایت گفته می‌شود نسخه اولترا این گوشی‌ها از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات بهره خواهد برد. هرچند سرعت شارژ این دستگاه نسبت به نسل قبل خود پیشرفت زیادی خواهد داشت اما در مقایسه با گوشی‌ها شیائومی با شارژ سریع ۱۲۰ وات که می‌تواند باتری را در عرض ۲۳ دقیقه به طور کامل شارژ کند، چندان چشمگیر محسوب نمی‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saa T
    Saa T | ۲۴ آذر ۱۴۰۰

    😐 چرا طراحیش باید شبیه a32باشع این چه طرح معمولی و مسخره ای برا دوربینا تعبیه کرده اصلا در حد پرچمدار نیس این طرح

مطالب پیشنهادی