ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون
تکنولوژی

ال‌جی به پیشواز نمایشگاه CES رفت؛ رونمایی از دو تلویزیون جدید با طراحی نوآورانه

ال‌جی پیش از نمایشگاه CES ۲۰۲۲ که تا چند هفته دیگر برگزار خواهد شد، از دو تلویزیون جدید برای عرضه در سال آینده میلادی رونمایی کرد. تلویزیون StanbyME ال‌جی تلویزیون ۲۷ اینچی StanbyME به صورت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

ال‌جی پیش از نمایشگاه CES ۲۰۲۲ که تا چند هفته دیگر برگزار خواهد شد، از دو تلویزیون جدید برای عرضه در سال آینده میلادی رونمایی کرد.

تلویزیون StanbyME ال‌جی

تلویزیون ۲۷ اینچی StanbyME به صورت بی‌سیم و با باتری داخلی عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را روی یک پایه قابل تنظیم قرار دهند. تلویزیون ال‌جی روی پایه می‌تواند به صورت افقی یا عمودی بچرخد و کج یا خم شود. علاوه براین، باتری داخلی تلویزیون StanbyME تا سه ساعت دوام خواهد آورد.

با توجه به اینکه غول فناوری کره‌ای پنل‌های ۲۷ اینچی OLED تولید نمی‌کند، در این تلویزیون از نمایشگر LCD استفاده شده است. با این حال درباره سایر مشخصات آن از جمله وضوح یا ویژگی‌های دیگری مانند HDR هیچ جزئیاتی ارائه نشده است.

از دیگر ویژگی‌های اشاره شده این دستگاه می‌توان به رابط صفحه نمایش لمسی، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های استریم مانند نتفلیکس و یوتیوب و همچنین NFC اشاره کرد. در بخش اتصالات دستگاه نیز شاهد یک پورت USB و حداقل یک ورودی HDMI خواهیم بود.

تلویزیون Objet ال‌جی

ال‌جی همچنین از تلویزیون OLED دیگری تحت عنوان Objet رونمایی کرد که به جای نصب یا قرارگیری روی پایه‌های سنتی، به دیوار تکیه داده می‌شود. زیر نمایشگر ۶۵ اینچی این دستگاه نوعی پوشش پارچه‌ای قرار گرفته که با کنترل از راه دور می‌توان آن را بالا یا پایین آورد. به گفته ال‌جی این پوشش زیر نمایشگر که توسط شرکت دانمارکی Kvadrat ساخته شده، قابل تعویض است و در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود.

از تلویزیون Objet علاوه بر حالت معمول که نمای کاملی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد، می‌توان در حالت «نمای خطی» نیز استفاده کرد که در این روش ویجت‌هایی از جمله آب و هوا و پخش موسیقی را می‌توان نشان دهد.

به نظر می‌رسد ال‌جی با معرفی این محصول قصد رقابت با سامسونگ و برخی تلویزیون‌های آن مانند The Frame را داشته باشد که در مکان‌هایی مانند موزه لوور برای نمایش آثار هنری از آن‌ها استفاده می‌شود.

Objet از پنل OLED Evo بهره می‌برد که در سال جاری معرفی شد و نسبت به تلویزیون‌های اولد قدیمی این شرکت روشنایی بالاتری را ارائه می‌دهد. در بخش صدا نیز، یک سیستم صوتی ۸۰ وات با ۴.۲ کانال در دستگاه تعبیه شده است.

قیمت هیچکدام از تلویزیون‌های ال‌جی هنوز مشخص نشده است اما احتمالا در هفته‌های آینده منتهی به CES ۲۰۲۲ جزئیات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی