ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام از ویژگی جدیدی رونمایی کرد؛ پاسخ دادن به کامنت‌ها در قالب ریلز

اینستاگرام از ویژگی جدیدی تحت عنوان «Reels Visual Replies» رونمایی کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به کامنت‌های دریافتی از پست‌ها در قالب ویدیوهای کوتاه یا Reels پاسخ دهند. در واقع کاربران اینستاگرام ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

اینستاگرام از ویژگی جدیدی تحت عنوان «Reels Visual Replies» رونمایی کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به کامنت‌های دریافتی از پست‌ها در قالب ویدیوهای کوتاه یا Reels پاسخ دهند.

در واقع کاربران اینستاگرام وقتی کامنت و نظری روی پست‌های خود دریافت می‌کنند، این امکان برای آنها فراهم می‌شود که بتوانند پاسخ کامنت مربوطه را با ویدیوی کوتاه یا ریلز بدهند. بعد از آنکه ویدیوی کوتاه در پاسخ به نظر دریافت شده، منتشر شد، کامنت مربوط به پست به صورت برچسب روی ویدیو نمایش داده می‌شود تا مشخص گردد این ویدیو در پاسخ به چه کامنت یا نظری تهیه شده است.

اینستاگرام در توییتر ضمن معرفی این ویژگی جدید نوشت:

با هدف ایجاد تعامل بیشتر بین کاربران، ویژگی جدید Reels Visual Replies را در دسترس آنها قرار می‌دهیم تا بتوانند از این پلتفرم به خوبی استفاده کنند.

ویژگی جدید اینستاگرام

به نظر می‌رسد اینستاگرام با معرفی این ویژگی جدید که Reels Visual Replies نام دارد، تلاش کرده تا استفاده کاربران از ویدیوهای کوتاه را افزایش داده و آن را بیشتر با پلتفرم خود یکپارچه کند. غول شبکه‌های اجتماعی همچنین در ادامه توییت خود عنوان می‌کند که در این ویژگی، کامنتی که کاربران به صورت ویدیویی پاسخ آن را ثبت می‌کنند، به صورت یک برچسب یا استیکر دیده می‌شود.

البته به این نکته نیز باید توجه کرد که این ویژگی جدید، قبلا در شبکه اجتماعی تیک‌تاک نیز استفاده شده بود. تیک تاک سال گذشته این ویژگی را در دسترس کاربران خود قرار داده بود تا به نظرات مربوط به محتوای ویدیویی خود پاسخ دهند.

اینستاگرام در حالی از Reels Visual Replies رونمایی کرد که در چند وقت گذشته نیز چندین ویژگی جدید را در دسترس کاربران خود قرار داده بود. از جمله آن‌ها می‌توان به Playback اشاره کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند ۱۰ استوری از بین استوری‌های محبوب خود در سال ۲۰۲۱ را به اشتراگ گذاشته و خاطرات سال جاری میلادی را زنده کنند. ویژگی ثبت خاطرات اینستاگرام تنها برای «چند هفته» قابل دسترس است و کاربرانی که امسال بیش از سه استوری ارسال کرده باشند یا آرشیو استوری‌ها را فعال کرده باشند می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی