ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میلیاردر ژاپنی سفارش غذا از Uber Eats را در ایستگاه بین‌المللی فضایی تحویل داد

«یوساکو مائزاوا»، میلیاردر ژاپنی در ماموریت فضایی 12 روزه خود با فضاپیمای سایوز، اولین بسته غذایی «اوبر ایتس» (Uber Eats - شرکت زیرمجموعه اوبر برای سفارش آنلاین غذا) حاوی غذاهای آماده ژاپنی را در فضا ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۷

«یوساکو مائزاوا»، میلیاردر ژاپنی در ماموریت فضایی 12 روزه خود با فضاپیمای سایوز، اولین بسته غذایی «اوبر ایتس» (Uber Eats - شرکت زیرمجموعه اوبر برای سفارش آنلاین غذا) حاوی غذاهای آماده ژاپنی را در فضا به «الکساندر میسورکین» فضانورد روسیه‌ای تحویل داد. البته که تحویل این بسته بیشتر از 30 دقیقه طول کشید!

یوساکو هفته گذشته مورخ 17 آذرماه (8 دسامبر) با فضاپیمای سایوز از ایستگاه فضایی بین‌المللی به مدار زمین پرتاب شد. اوبر ایتس در مصاحبه مطبوعاتی گفت:

این بسته غذایی شامل ماهی پخته شده، گوشت گاو پخته شده در سس شیرین و برخی مواد غذایی دیگر بود که توسط یوساکو مائزاوا به فضا برده شد.

اوبر ایتس و ارسال غذا به فضا

اوبر ایتس در راستای همین اقدام تبلیغاتی، کمپینی برای کاربران خود نیز در نظر گرفت تا به 24800 نفر از مشتریان خود تخفیف ویژه‌ای برای اولین سفارش در اوبر ایتس بدهد. گفته می‌شود تعداد افرادی که این تخفیف ویژه را دریافت می‌کنند رابطه معناداری با فاصله زمین تا ایستگاه فضایی دارد. یعنی اوبر ایتس تعداد 24800 نفر را به روشی محاسبه کرده که ارتباطی با فاصله زمین تا ایستگاه فضایی داشته باشد. البته میانگین فاصله بین زمین و ایستگاه فضایی حدود 400 کیلومتر است و مشخص نیست تعداد مشخص شده برای دریافت تخفیف به چه روشی محاسبه شده است.

«دارا خسروشاهی»، مدیرعامل اوبر نیز به این موضوع اشاره کرد که اولین ارسال بسته غذایی با موفقیت به فضا انجام شد و به این نکته اشاره کرد که هدف اوبر آن است که مشتریانش در هر موقعیت مکانی بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. به همین دلیل اوبر افتخار می‌کند که توانسته به فضانوردان ایستگاه فضایی نیز خدمت‌رسانی کند.

میلیاردر ژاپنی یک سفر شش ساعته نسبتا سریع به ایستگاه فضایی داشت. البته باید درنظر داشت که سایوز به گونه‌ای طراحی نشده که بتواند غذای گرم شده را برای مدت طولانی به صورت تازه نگه دارد. به همین دلیل بهترین کار ارسال غذاهای کنسرو شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی