ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی لوگوی MIUI 13 و برخی ویژگی‌های آن فاش شد [تماشا کنید]

شیائومی احتمالا در تاریخ 7 دی‌ماه (28 دسامبر) از گوشی هوشمند شیائومی 12 با رابط کاربری MIUI 13 رونمایی خواهد کرد. حالا پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، لوگوی نسخه جدید MIUI از طریق اپلیکیشن Feedback ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

شیائومی احتمالا در تاریخ 7 دی‌ماه (28 دسامبر) از گوشی هوشمند شیائومی 12 با رابط کاربری MIUI 13 رونمایی خواهد کرد. حالا پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، لوگوی نسخه جدید MIUI از طریق اپلیکیشن Feedback شیائومی و همچنین برخی ویژگی‌های آن مانند اسکرول بی‌نهایت، ویجت‌های کوچک‌تر و Sidebar افشا شده‌اند.

این اطلاعات از طریق تیم Xiaomi UI به همراه ویدیوهایی که برخی ویژگی‌های جدید را نشان می‌دهند، فاش شده است.

یکی از ویدیوها مربوط به هوم اسکرین است و ویژگی اسکرول بی‌نهایت یا Infinity Scroll را نشان می‌دهد. زمانی که کاربر به آخرین مورد در صفحه برسد، با کشیدن انگشت خود با هدف اسکرول بیشتر به ابتدا بازمی‌گردد. این ویژگی در نسخه بتا  MIUI 12.5  معرفی شد، اما هنوز در نسخه پایدار فعال نشده است.

در یکی از ویدیوهای مربوط به رابط کاربری جدید، ویجت‌های کوچکتر MIUI 13 نمایش داده شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های موجود در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی، با نام Smart Toolbox شناخته می‌شد که اکنون با نام Sidebar شناخته می‌شود. در ویدیوی دیگری طراحی این ابزار نمایش داده شده است.

لوگوی MIUI 13

شیائومی امسال دست به تغییر برند تجاری زد، لوگوی خود را بروز کرد و Mi را از نام گوشی‌های پریمیوم خود حذف کرد و حالا طراحی جدید  MIUI 13 این پروسه را تکمیل می‌کند.

لوگوی MIUI 13

اوایل آذرماه وب‌سایت MyDrivers در گزارشی بخشی از ویژگی‌های MIUI 13 را فاش کرد که براساس آن به نظر می‌رسد برخی بهینه‌سازی‌ها در بخش گیمینگ و ثبت یادداشت‌ها اعمال شوند. اپلیکیشن دوربین هم تغییراتی خواهد داشت، مثلا زمانی که این برنامه را باز می‌کنید، همان لنزی که آخرین بار استفاده کرده بودید، در دسترس‌تان قرار می‌گیرد. با این ویژگی، کاربر می‌تواند به جای لنز پیش‌فرض به لنز محبوب خودش دسترسی داشته باشد. این رابط کاربری شیائومی تا پیش از پایان سال جاری میلادی مبتنی بر اندروید ۱۱ و ۱۲ از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یوسف مقدم
    یوسف مقدم | ۲۵ آذر ۱۴۰۰

    اینا چرا همه از هم کپی میکنن این رابط کاربری هارمونی هست که😂

مطالب پیشنهادی