ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A53 5G با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد

گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-A536U منتسب به گلکسی A53 5G در بنچمارک گیک‌بنج رویت شد و برخی مشخصات کلیدی آن فاش شد. گلکسی A52 5G با شماره مدل SM-A526U معرفی شد و حالا به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-A536U منتسب به گلکسی A53 5G در بنچمارک گیک‌بنج رویت شد و برخی مشخصات کلیدی آن فاش شد.

گلکسی A52 5G با شماره مدل SM-A526U معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد شماره مدل SM-A536U مربوط به نسل بعدی این گوشی هوشمند باشد. ظاهرا این موبایل جدید با سیستم عامل اندروید 12 و 6 گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته هنوز سایر ظرفیت‌های رم این گوشی هوشمند تایید نشده است.

در بخش مادربرد در فهرست بنچمارک به «s5e8825» اشاره شده که اسم رمز اگزینوس 1200 است و برای انجام کارهای گرافیکی مانند اجرای بازی و ویرایش ویدیو، یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 روی آن وجود دارد.

گلکسی A53 5G

مشخصات گلکسی A53 5G

گیک‌بنچ اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی A53 5G فاش نکرده، اما به لطف رندرهایی که قبلا فاش شده، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در دسترس قرار دارد. موبایل جدید سامسونگ با نمایشگر امولد 120 هرتزی و دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی از راه می‌رسد. جک هدفون 3.5 میلی‌متری که در گلکسی A52 و A52 5G وجود داشت، در گلکسی A53 5G توسط سامسونگ حذف می‌شود.

گلکسی A52 و A52 5G در ماه مارس معرفی شدند، بنابراین انتظار می‌رود گلکسی A53 5G در زمان مشابهی در سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود.

طبق گزارش منتشر شده، گلکسی A53 حداقل در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی روانه بازار خواهد شد. با این وجود، سامسونگ ممکن است پس از عرضه این گوشی میان‌رده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ گزینه‌های رنگی بیشتری را برای مشتریان خود ارائه کند.

این گوشی هوشمند در پنل جلویی از نمایشگر بزرگی استفاده می‌کند که حاشیه‌های کمی اطراف آن به چشم می‌خورد. در بالای این نمایشگر حفره‌ای قرار گرفته که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. ضخامت گلکسی A53 برابر ۸.۱۴ میلی‌متر خواهد بود و در ماژول دوربین به ۹.۷۳ میلی‌متر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۴ آذر ۱۴۰۰

    امیدوارم حداقل امسال A73 5G رو معرفی کنه . یا A81 5G

    پردازنده اسنپدراگون قابل قبول تره
    به نظرم اسنپدراگون 778g plus خیلی بهتر از اگزینوس هست .

    شاید A53s این پردازنده جدید رو داشته باشه .

مطالب پیشنهادی