ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Caviar از نسخه ضد گلوله آیفون ۱۳ پرو رونمایی کرد [ تماشا کنید]

شرکت Caviar که اخیرا نسخه‌های ویژه‌ای از آیفون را با طراحی‌های متفاوت معرفی کرده بود اکنون نسخه جدیدی از سری آیفون ۱۳ پرو را تولید کرده که با مقاومت فوق‌العاده خود، ضد گلوله است و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

شرکت Caviar که اخیرا نسخه‌های ویژه‌ای از آیفون را با طراحی‌های متفاوت معرفی کرده بود اکنون نسخه جدیدی از سری آیفون ۱۳ پرو را تولید کرده که با مقاومت فوق‌العاده خود، ضد گلوله است و گفته می‌شود می‌تواند جلوی اصابت گلوله به بدن کاربر را گرفته و جان او نجات دهد!

شرکت تولیدکننده کالاهای لوکس مستقر در روسیه، از مجموعه جدیدی تحت عنوان Stealth 2.0 برای گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس رونمایی کرده است. نسخه اولیه این مجموعه برای کاربرانی عرضه شده بود که به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهند و اکنون به این مجموعه جدید ویژگی اضافه شده که به طور بالقوه می‌تواند جان انسان را نجات دهد.

نسخه ضد گلوله آیفون ۱۳ پرو

آیفون ۱۳ پرو

گوشی‌های این مجموعه از محافظ زرهی ضد گلوله BR2 Class 2 پشتیبانی می‌کنند که ادعا می‌شود حتی در برابر شلیک گلوله نیز مقاومت خود را حفظ خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت، آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس ساخته شده توسط این شرکت روسی می‌تواند در برابر شلیک گلوله نیز مقاومت خود را حفظ کند.

همچنین ویدیویی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که فردی برای آزمایش به آن شلیک می‌کند. هرچند در این ویدیو گوشی پس از شلیک گلوله کارایی خود را از دست می‌دهد، اما به خوبی می‌تواند گلوله را متوقف کند که از اصابت آن به بدن کاربران جلوگیری می‌شود.

Caviar برای تولید آیفون ۱۳ ضد گلوله خود با شرکت NPOTCIT همکاری کرده که در تولید هلیکوپترهای تهاجمی و خودروهای زرهی تخصص دارد و این شرکت بدنه ضد گلوله دستگاه را تولید کرده است. علاوه بر این، در گوشی‌های این مجموعه دوربین‌های جلو و عقب آیفون حذف شده‌اند که با این وجود Face ID نیز غیرفعال می‌شود.

شرکت روسی همچنین توضیح می‌دهد با حذف دوربین‌ها، کاربران می‌توانند این گوشی را حتی به مناطقی ببرند که استفاده و حمل دوربین در آن‌ها ممنوع است. این شرکت طبق معمول قصد دارد ۹۹ دستگاه از این مدل تولید کند که مقرون به صرفه‌ترین نوع آن با قیمت ۶۳۷۰ دلار فروخته می‌شود. همچنین حداکثر قیمت اعلام شده برای محصولات این مجموعه ۷۹۸۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Nnb
    Nnb | ۲۶ آذر ۱۴۰۰

    8 هزار دلار
    برای چی؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی