ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام به ویژگی Profile Embed مجهز شد؛ امکان اضافه کردن پروفایل به وب سایت

کاربران اینستاگرام با استفاده از ویژگی «Profile Embed» می‌توانند اطلاعات پروفایل کاربری خود را به یک وب‌سایت اضافه کنند. این قابلیت در حال حاضر تنها در دسترس کاربران آمریکایی قرار دارد ولی به‌زودی سایر کاربران ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

کاربران اینستاگرام با استفاده از ویژگی «Profile Embed» می‌توانند اطلاعات پروفایل کاربری خود را به یک وب‌سایت اضافه کنند. این قابلیت در حال حاضر تنها در دسترس کاربران آمریکایی قرار دارد ولی به‌زودی سایر کاربران این پلتفرم می‌توانند از ویژگی مذکور استفاده کنند.

«آدام موسری» مدیر اینستاگرام با انتشار ویدیویی در توییتر به ویژگی‌های جدید پلتفرم خود اشاره کرد. اولین ویژگی امبد یا اضافه کردن پروفایل یا Profile Embed نام دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پروفایل اینستاگرام خود را در وب‌سایت‌ها اضافه کنند.

ویژگی جدید اینستاگرام

اینستاگرام

موسری در این ویدیو توضیح می‌دهد:

شما می‌توانید یک عکس یا ویدیوی اینستاگرام را برای چندین سال در یک وب‌سایت جاسازی کنید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا یک نسخه مینیاتوری از پروفایل خود را در یک وب‌سایت ثبت کنید. شاید قصد داشته باشد محتوای اینستاگرام خود را در یک وب‌سایت به نمایش بگذارید یا به پروفایل شخص دیگری پیوند دهید.

موسری در این ویدیو همچنین درباره دو ویژگی جدید دیگر توضیح می‌دهد که اوایل این هفته معرفی شده بودند. ویژگی اول «Reels Visual Replies» نام دارد که امکان پاسخ دادن به کامنت‌ها در قالب ریلز (Reels) را فراهم می‌کند. در واقع در واقع کاربران اینستاگرام وقتی کامنت و نظری روی پست‌های خود دریافت می‌کنند، این امکان برای آنها فراهم می‌شود که بتوانند پاسخ کامنت مربوطه را با ویدیوی کوتاه یا ریلز بدهند.

این ویژگی سال گذشته توسط تیک تاک معرفی شده بود و Pinterest نیز چندین روز پس از معرفی اینستاگرام، امکان پاسخ به نظرات توسط ویدیوها کوتاه را برای کاربران خود فراهم کرده بود.

سومین ویژگی که موسری در ویدیو خود به آن اشاره می‌کند، Playback نام دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند ۱۰ استوری از بین استوری‌های محبوب سال جاری خود را انتخاب و یک بار دیگر با دیگران به اشتراک بگذارند تا خاطرات سال جاری میلادی را زنده کنند. این ویژگی جدید هم اکنون به مدت «چندین هفته» در دسترس کاربران قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی