ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساندبار ال جی S95QR با ۵ کانال صوتی رو به بالا معرفی شد

ال جی امروز از ساندبار جدیدی با اسم رسمی LG S95QR رونمایی کرد که ۵ کانال ارسال صوت به بالا دارد. این ساندبار از سیستم کانال ۹.۱.۵ استفاده می‌کند که با محتواهای دالبی اتموس و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

ال جی امروز از ساندبار جدیدی با اسم رسمی LG S95QR رونمایی کرد که ۵ کانال ارسال صوت به بالا دارد. این ساندبار از سیستم کانال ۹.۱.۵ استفاده می‌کند که با محتواهای دالبی اتموس و DTS:X سازگار است. ساندبار ال جی در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته خواهد شد.

ال جی به‌تازگی از ساندبار LG S95QR پرده برداشته و از عرضه محصولات صوتی جدیدی برای گیمرها، سینماهای خانگی و عاشقان موسیقی خبر داده است. ساندبار ال جی خروجی صوتی ۸۱۰ واتی دارد و با کانال ۹.۱.۵ صدای فراگیر تولید می‌کند. این دستگاه با کمک فناوری IMAX Enhanced می‌تواند تجربه صوتی سه بعدی جذابی به وجود آورد.

ال جی S95QR روی ساندبار خود سه کانال صوتی رو به بالا دارد و دو کانال صوتی دیگر را هم روی بلندگوهای بی‌سیمش قرار داده است. این کانال‌های صوتی صدا را به بالا می‌فرستند و پس از برخورد با سقف اتاق آن را به گوش مخاطب می‌رسانند. این تجربه در مقایسه با ارسال مستقیم امواج صوتی به گوش کاربر، تجربه واقع‌گرایانه‌تری به وجود می‌آورد.

مشخصات ساندبار ال جی S95QR

این محصول همچنین یک ساب‌ووفر دارد که پخش نوت‌های بم را برعهده می‌گیرد. دو بلندگوی بی‌سیم این سیستم چهار درایور صوتی جانبی هم دارد که می‌توانند صدا را در زاویه‌ای ۱۳۵ درجه‌ای پخش کنند. این وسعت صوتی به خصوص برای اتاق‌های کوچک بسیار مناسب است و انعطاف‌پذیری صدا را افزایش می‌دهد. در عین حال، اتاق‌های بزرگ‌تر هم می‌توانند با افزایش فاصله میان ساندبار، ساب‌ووفر و بلندگوهای پشتی جایگذاری صوتی بهتری داشته باشند.

ال جی برای حالت Music Mode از فناوری Merdian Audio Horizon استفاده می‌کند. S95QR با سرویس‌های باکیفیت استریم موسیقی و دستیارهای صوتی از جمله گوگل اسیستنت و الکسا سازگار است. این دستگاه برای رضایت گیمرها از نرخ نوسازی متغیر و حالت تاخیر پایین خودکار پشتیبانی می‌کند. ال جی هنوز تاریخ عرضه و قیمت S95QR را اعلام نکرده اما این ساندبار را به نمایشگاه CES 2022 می‌آورد. به‌علاوه، بلندگوی بلوتوث XBOOM 360، بلندگوی گیمینگ UltraGear و ایرفون‌های Tone Free هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی