ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Downhill Smash
تکنولوژی

معرفی بازی Downhill Smash؛ با نهایت سرعت زامبی‌ها را از پا در بیاورید

بازی‌های موبایل نسبت به بازی‌های کنسول یا کامپیوتر بسیار ساده‌تر هستند و معمولا گیم پلی آن‌ها بسیار یکنواخت است. دلیل اصلی این امر وجود یک نوع کنترل برای بازیکنان، یعنی صفحه لمسی است. با این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۲

بازی‌های موبایل نسبت به بازی‌های کنسول یا کامپیوتر بسیار ساده‌تر هستند و معمولا گیم پلی آن‌ها بسیار یکنواخت است. دلیل اصلی این امر وجود یک نوع کنترل برای بازیکنان، یعنی صفحه لمسی است. با این حال در برخی موارد، مانند بازی Downhill Smash حتی استفاده از کنترل‌های لمسی نیز روش بسیار خلاقانه‌ای را به وجود می‌آورد.

در ادامه این مطلب از دیجیاتو بازی Downhill Smash را معرفی خواهیم کرد که برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر شده و برای چندین ساعت کاربران را سرگرم خواهد کرد.

معرفی بازی Downhill Smash

بازی Downhill Smash

بازی Downhill Smash ترکیب خلاقانه‌ای از چند سبک مختلف محسوب می‌شود. در این بازی، بازیکنان نقش یک یخ شکن بسیار سرعتی را خواهند داشت که هدف آن فقط حرکت رو به جلو است. در واقع، در طول هر مرحله فقط باید به سمت جلو حرکت کنید که با این وجود می‌توان گفت سبک اصلی بازی مسابقه‌ای است. با این حال در این بازی، با هیچ ماشین یا بازیکن دیگری مسابقه نمی‌دهید، بلکه با سرعت این ماشین، باید جان خود را نجات دهید، زیرا بهمن کوهستان به دنبال شماست و نباید اجازه دهید بهمن شما در بر بگیرد.

در طول بازی Downhill Smash متوجه سبک اکشن آن نیز خواهید شد، زیرا با یک دنیای آخرالزمانی مواجه هستید که در آن زامبی‌ها جهان را فرا گرفته‌اند و در طول مسیر خود باید آن‌ها را نیز نابود کنید. در واقع ماشین شما، یک نمونه معمولی نیست و از تجهیزات زرهی و جنگی مختلفی بهره خواهد برد که با کمک آن‌ها باید زامبی‌ها و غول‌های درون بازی را نابود کنید زیرا بهمن در حال نزدیک شدن به شماست.

بنابراین در این بازی باید با نهایت سرعت رو به جلو حرکت کنید و خودتان را به نقطه هدف برسانید و در این بین باید زامبی‌ها و موانع بسیار زیادی را از سر راه خود بردارید. برای انجام این کار می‌توانید ماشین خود را به چند سلاح مختلف مجهز کرده و به روش‌های بسیار خلاقانه‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

بله؛ علاوه بر زامبی‌ها، موانع بسیار زیاد دیگری نیز سر راه شما قرار دارند که دسته‌های مختلفی مانند چوب و سنگ را تشکیل می‌دهند که شما باید آن‌ها را هم کنار بزنید. طبیعتا سنگ‌ها مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند اما چوب‌ها در حجم بسیار بیشتری مورد استفاده قرار خواهند گرفت که این امر می‌تواند حسابی شما را به دردسر بیندازد.

بازی Downhill Smash

بازی شامل چندین نقشه مختلف می‌شود که به مرور زمان به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد، اما شاید مجبور باشید یک نقشه را چندین بار تکرار کنید. در واقع هر نقشه از نقاط مختلفی تشکیل شده که با هر بار انجام بازی به آن‌ها می‌رسید و اگر بهمن شما را زیر کند، باید یکبار دیگر همان نقشه را ادامه دهید تا به نقطه پایانی برسید. با این وجود، بازی به خلاقانه‌ترین شکل ممکن طراحی شده و تجربه چندین باره مراحل آن خسته‌کننده نخواهد شد زیرا گیم پلی درگیرکننده‌ای دارد و از همه مهم‌تر هر لحظه می‌توانید به ویژگی‌هایی جدیدی دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین بخش درون بازی که پیش از شروع هر مرحله باید در آن وقت بگذرانید، فروشگاه است که در آن می‌توانید ماشین خود را از چند نظر تقویت کنید. در واقع با بازی کردن، می‌توانید امتیاز جمع‌آوری کرده و امتیازها در این بخش قابل استفاده خواهند بود. در این بخش می‌توانید موتور، سوخت، حجم، پرش و میزان صدمه زدن ماشین خود را تقویت کنید که بهبود آن‌ها یکی از لزومات اصلی بازی محسوب می‌شود.

بازی Downhill Smash

سوخت بخش مهمی از بازی محسوب می‌شود و باید نسبت به تمام شدن آن نیز توجه داشته باشید زیرا در صورت تمام شدن سوخت، ماشین شما متوقف خواهد شد و به زیر بهمن خواهید رفت. با تقویت سوخت ماشین خود می‌توانید زمان بیشتری را در بازی سپری کنید.

بازی Downhill Smash

همچنین از این بخش می‌توانید سلاح‌ها خود را نیز تقویت کنید. در ابتدا تنها یک اسلحه رگباری قدرتمند و موشک در اختیار خواهید داشت که هر کدام به شیوه خود استفاده می‌شوند اما در ادامه می‌توانید سلاح‌های دیگری را دریافت یا خریداری کنید که بدون شک تجربه بازی را چندین برابر سرگرم‌کننده‌تر خواهند کرد. همچنین سلاح‌ها دسته‌بندی خاص خود را دارند و به صورت همزمان نمی‌توان از چند نوع سلاح استفاده کرد.

بازی Downhill Smash

بازی آیتم‌های زیادی دارد و برای دریافت برخی از آن‌ها می‌توان از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کرد. البته در طول مسیر خود به بسیاری از آن‌ها دست پیدا خواهید کرد و چندان نیاز به خرید وجود ندارد. مهم‌ترین نکته اینکه در بازی تبلیغات زیادی مشاهده نخواهید کرد و به نظر می‌رسد پرداخت‌های درون برنامه‌ای ارتباطی با تبلیغات ندارند. حداقل تا جایی که ما بازی را تجربه کردیم، شاهد هیچ‌گونه تبلیغات خاصی نبودیم که به نوبه خود نکته مثبتی محسوب می‌شود.

تمام مسائل مربوط به معرفی بازی Downhill Smash را بیان کردیم و در ادامه درباره گیم پلی خلاقانه آن توضیح خواهیم داد.

گیم پلی بازی Downhill Smash

بازی Downhill Smash

در تجربه چند ساعته خود از بازی Downhill Smash؛ بیش از هر چیز دیگری تحت تاثیر کنترل و گیم پلی آن قرار گرفتیم. انجام بازی بسیار ساده است و فقط نیاز به لمس نمایشگر دارد اما در شرایط مختلف می‌توانید کارهای متفاوتی را انجام دهید.

در ابتدا با لمس نمایشگر ماشین شما به راه خود ادامه خواهد داد. بنابراین همیشه نیاز دارید تا نمایشگر خود را لمس کنید زیرا در بازی حتی یک ثانیه هم نباید به فکر ایستادن و متوقف شدن باشید زیرا بهمن همیشه به دنبال شماست. به محض اینکه دست خود را از روی نمایشگر بردارید، ماشین شما متوقف خواهد شد. علاوه بر اینکه با لمس صفحه نمایش ماشین شما با سرعت زیادی حرکت خواهد کرد، اسلحه خودکار شما نیز به همین روش دشمنان و موانع مختلف را از راه کنار خواهد زد.

بازی Downhill Smash

در ابتدای بازی همچنین با یکبار ضربه روی نمایشگر، می‌توانید نسبت به پرتاب یک موشک اقدام کنید که با قدرت بیشتری زامبی‌ها یا موانع را نابود می‌کند. در واقع برای استفاده از سلاح‌های قدرتمند خود باید روی نمایشگر ضربه بزنید اما انجام این کار به صورت متعدد و پشت هم امکان‌پذیر نیست و باید چند ثانیه صبر کنید.

علاوه بر این، با کشیدن صفحه به سمت بالا در حین لمس، می‌توانید به ماشین خود دستور پرش بدهید که تاثیر زیادی روی جلو افتادن و البته رد کردن موانع مختلف دارد.

به صورت کلی کنترل‌های بازی Downhill Smash نسبتا ساده هستند و در همان مراحل اولیه آن‌ها را متوجه خواهید شد.

دانلود بازی Downhill Smash

بازی Downhill Smash

بازی Downhill Smash برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. از نظر آمار؛ بازی در گوگل پلی بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و کاربران با ثبت امتیاز ۴.۶ رضایت خود را از آن نشان داده‌اند. نسخه iOS نیز موردپسند کاربران بوده و نمره ۴.۸ را دریافت کرده است.

Downhill Smash

Downhill Smash

سازنده: ZeptoLab قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۹۵/۱۵۳ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی