ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

رندرهای گلکسی S22 اولترا با رنگ سبز منتشر شد

سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از جدیدترین پرچمدارهای سری گلکسی S رونمایی می‌کند که قدرتمندترین آن‌ها، گلکسی S22 اولترا خواهد بود. حالا طبق رندرهای جدیدی که از آن منتشر شده‌اند، ظاهرا باید منتظر عرضه گلکسی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از جدیدترین پرچمدارهای سری گلکسی S رونمایی می‌کند که قدرتمندترین آن‌ها، گلکسی S22 اولترا خواهد بود. حالا طبق رندرهای جدیدی که از آن منتشر شده‌اند، ظاهرا باید منتظر عرضه گلکسی S22 اولترا در رنگ سبز هم باشیم.

Ice Universe، منبع شناخته شده دنیای فناوری در توییتر عنوان کرده که سامسونگ احتمالا برای گلکسی S22 اولترا/نوت از رنگ سبز با کد #27423a استفاده خواهد کرد. در ادامه وب‌سایت Let's Go Digital برای نمایش دقیق این نسخه از پرچمدار سامسونگ، رندرهای آن را با همین کد رنگ به اشتراک گذاشت که ظاهرا تحت عنوان Burnham Green شناخته می‌شود.

رندرهای گلکسی S22 اولترا در رنگ سبز

گلکسی S22 اولترا

هنوز درباره رنگ نهایی این دستگاه در بین منابع تردیدهایی وجود دارد زیرا «Yogesh Brar»، دیگر منبع این حوزه معتقد است که گلکسی S22 اولترا احتمالا از رنگ سبز روشن‌تری بهره خواهد برد و همچنین سامسونگ برای گزینه قرمز آن از کد رنگ #B61919 استفاده خواهد کرد.

سامسونگ همچنین در سال جاری گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ و در سال ۲۰۱۹ گلکسی S10 را در رنگ سبز به بازار عرضه کرده بود. ظاهرا گلکسی S22 اولترا کمی روشن‌تر از زد فولد ۳ و کمی تیره‌تر از گلکسی S10 خواهد بود.

گلکسی S22 اولترا

نسخه اولترا پرچمدار آینده سامسونگ علاوه بر رنگ‌های سبز و قرمز، ظاهرا در رنگ‌های معمول مشکی و سفید نیز عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود نسخه استاندارد و پلاس این دستگاه نیز در رنگ سبز به فروش برسند، اما احتمالا متفاوت و روشن‌تر خواهند بود. همچنین ظاهرا این مدل‌ها روکش براقی خواهند داشت و نسخه اولترا از بافت مات بهره می‌برد.

همانطور که در گزارش‌های قبلی نیز عنوان شده، گلکسی S22 اولترا احتمالا طراحی گلکسی نوت ۲۰ را به ارث خواهد برد. طبق گزارش‌ها، این گوشی از نمایشگر ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ بهره خواهد برد. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد پرچمدارش را در ماه فوریه معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی