ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ رسما ۷ دی ماه معرفی می‌شوند

شیائومی رسما تایید کرد که پرچمداران ۲۰۲۲ خود را در تاریخ ۷ دی (۲۸ دسامبر) معرفی می‌کند. سری شیائومی ۱۲ احتمالا شامل یک مدل استاندارد، یک مدل پرو و یک مدل مینی خواهد بود. این ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

شیائومی رسما تایید کرد که پرچمداران ۲۰۲۲ خود را در تاریخ ۷ دی (۲۸ دسامبر) معرفی می‌کند. سری شیائومی ۱۲ احتمالا شامل یک مدل استاندارد، یک مدل پرو و یک مدل مینی خواهد بود. این خانواده ابتدا وارد بازار چین می‌شود و بعد در فصل اول ۲۰۲۲ به بازارهای جهانی می‌رود.

در پوستری که از سوی شیائومی منتشر شده، دونده معروف چینی «سو بینگتیان» را می‌بینیم که لباسی با لوگوی شیائومی را پوشیده است. در این پوستر مشخص نشده که ۷ دی از چند دستگاه رونمایی می‌شود، اما مدیران شیائومی در شبکه اجتماعی چینی ویبو با انتشار پست‌هایی از حضور حداقل سه دستگاه جدید در این رویداد خبر دادند.

پوستر شیائومی ۱۲

شیائومی با برگزاری این مراسم زودهنگام به یکی از اولین شرکت‌هایی تبدیل می‌شود که از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند. این غول چینی در دو سال اخیر هم شرایط مشابهی را تجربه کرده و حتی از طریق قراردادهای انحصاری با کوالکام برای مدت محدودی انحصار استفاده از تراشه پرچمدار این شرکت را برای خود محفوظ قرار داده بود.

شیائومی ۱۲ با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از راه می‌رسد

البته چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ احتمالا فقط روی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو حاضر می‌شود و شیائومی ۱۲ مینی به سراغ استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد رفت. منتها هنوز در خصوص نام‌گذاری گوشی‌های این شرکت تردید وجود دارد و مطمئن نیستیم که محصولات آن‌ها را دقیقا با همین اسامی ببینیم. در شایعات از شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ اولترا هم اسم برده شده، اما مدل دوم احتمالا در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ معرفی می‌شود.

اگر بخواهیم درباره زمان عرضه جهانی این خانواده حدس و گمان داشته باشیم، می‌توانیم رویداد کنگره جهانی موبایل یا MWC را محل مناسبی برای آغاز عرضه جهانی در نظر بگیریم. این زمان‌بندی مطابق اتفاقی است که پارسال برای سری می ۱۱ رخ داد. چینی‌ها پارسال در ماه دسامبر از گوشی‌های خود پرده برداشتند اما آن‌ها را در ماه فوریه راهی بازارهای جهانی کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی