ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آی‌مک جدید ۲۷ اینچی با پنل Mini-LED احتمالا وارد فاز تولید می‌شود

تامین‌کنندگان اپل عرضه قطعات آی‌مک ۲۷ اینچی جدید مجهز به پنل Mini-LED را آغاز کرده‌اند. به این ترتیب حالا کارخانه‌های بزرگ اپل آماده می‌شوند تا مونتاژ این محصول را شروع کنند و آی‌مک جدید را ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

تامین‌کنندگان اپل عرضه قطعات آی‌مک ۲۷ اینچی جدید مجهز به پنل Mini-LED را آغاز کرده‌اند. به این ترتیب حالا کارخانه‌های بزرگ اپل آماده می‌شوند تا مونتاژ این محصول را شروع کنند و آی‌مک جدید را به بازار بفرستند. البته گفته شده که عرضه این قطعات به شکل محدود انجام می‌پذیرد.

به گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، اپل احتمالا آی‌مک ۲۷ اینچی Mini-LED را در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند. متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری درباره این محصول ارائه نشده است. پیش‌تر «راس یانگ»، تحلیلگر صنعت نمایشگرها گفته بود که آی‌مک ۲۷ اینچی با قابلیت پروموشن به نرخ نوسازی حداکثر ۱۲۰ هرتزی دسترسی پیدا خواهد کرد.

یک منبع آگاه در توییتر به نام Dylandkt هم مدعی شده بود که آی‌مک ۲۷ اینچی ظاهری مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی چند ماه قبل دارد، اما در طیف‌های رنگی تیره‌تری به بازار می‌آید. او گفته بود که این دستگاه با همان تراشه M1 پرو و M1 ایکسی روانه بازار می‌شود که در مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی استفاده شد.

آی‌مک

آی‌مک ۲۷ اینچی با Mini-LED از راه می‌رسد

در حال حاضر، آی‌مک ۲۷ اینچی یکی از معدود کامپیوترهای اینتلی اپل است. البته مدل رده بالای مک مینی و مک پرو هم هنوز با پردازنده‌های اینتل عرضه می‌شوند اما انتظار داریم که کوپرتینویی‌ها به‌زودی این محصولات را هم به تراشه‌های اپل سیلیکون مجهز کنند.

بر طبق شایعات، مدل ۲۷ اینچی این کامپیوتر احتمالا در مدل پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD از راه می‌رسد. نمایشگر Mini-LED اولین بار در آیپد پرو معرفی شد اما در ادامه مک‌بوک پرو هم با این پنل ساخته شد. حالا انتظار می‌رود که محصولات بیشتری با این نمایشگر به بازار بیایند. البته شرایط کمبود تراشه کار اپل را سخت کرده و احتمالا برنامه‌های این شرکت برای تولید محصولات مختلف را به تعویق انداخته است.

حالا باید در هفته‌های پیش رو منتظر باشیم تا ببینیم چه اطلاعات دیگری درباره این کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی