ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموزان کشور افغانستان رایگان شد

فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموزان ساکن افغانستان رایگان شد و از این پس آن‌ها می‌توانند بدون خرید اشتراک از محتوای این پلتفرم استفاده کنند. به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی فیلیمو مدرسه، استفاده از ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۵

فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموزان ساکن افغانستان رایگان شد و از این پس آن‌ها می‌توانند بدون خرید اشتراک از محتوای این پلتفرم استفاده کنند.

به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی فیلیمو مدرسه، استفاده از تمامی دروس فیلیمومدرسه از پیش‌دبستانی تا پایه نهم برای دانش آموزانی که در افغانستان ساکن هستند، رایگان شد.

این تصمیم در راستای کمک به دانش آموزان افغانستانی با توجه به شرایط سخت تحصیل در افغانستان گرفته شده است. از همین روی دانش آموزان ساکن این کشور می‌توانند با ورود به فیلیمو مدرسه از تمام امکانات این پلتفرم به صورت رایگان استفاده کنند.

فیلیمو مدرسه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود با توجه به شرایط سخت تحصیل در کشور افغانستان این امکان را برای دانش آموزان آن کشور فراهم کرده است تا مثل دانش آموزان ایرانی از امکانات این پلتفرم استفاده کنند.

دانش آموزان عزیز می‌توانند با پیش شماره افغانستان از امکانات فیلیمو مدرسه استفاده کنند.

لازم به ذکر است فیلیمو مدرسه با رویکرد تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی آذرماه 1399 به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد. این سرویس با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» و با دو محور «لذت یادگیری» و «عدالت آموزشی» پس از طی دوره آزمایشی یک‌ماهه وارد فاز اجرایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

دروس در این پروژه کمک ‌آموزشی توسط معلمان زبده بر پایه‌ اصولی‌ترین و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی و با رویکرد سرگرمی آموزی تولید شده‌اند؛ تا دانش‌آموزان بتوانند در حین آموزش، لذت و یادگیری را همزمان تجربه کنند.

محتوای این سرویس کمک‌آموزشی در قالب برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده هم‌زمان با سرفصل‌های آموزش و پرورش به‌صورت هفتگی بر بستر پلتفرم فیلیمو مدرسه بارگذاری خواهد شد و این برنامه‌ها‌ ترکیبی از فرم‌ها و فرمت‌های مختلف برنامه‌سازی از جمله رئال، بازی، عروسک و موشن گرافیک است.

گفتنی است فیلیمو مدرسه یکی از محصولات صبا ایده است و کاربران با خرید اشتراک ماهانه امکان دسترسی به محتوا را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمدرضا ذبیحی
    محمدرضا ذبیحی | ۲ دی ۱۴۰۰

    کاشکی ما افغانی های تو ایران هم می‌تونستیم رایگان استفاده کنیم😭😭😭

  • Nope
    Nope | ۱ دی ۱۴۰۰

    اول یه فکری به حال ما بکنین بعد اونا😐

مطالب پیشنهادی