ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از مانیتور DualUp با نسبت تصویر ۱۶:۱۸ و طراحی متفاوت رونمایی کرد

جدیدترین مانیتور ال جی با نام DualUp، فرمت کاملا جدیدی را در بازار مانیتورها ارائه می‌کند. به گفته ال جی، این مانیتور فضایی مشابه دو مانیتور ۲۱.۵ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

جدیدترین مانیتور ال جی با نام DualUp، فرمت کاملا جدیدی را در بازار مانیتورها ارائه می‌کند. به گفته ال جی، این مانیتور فضایی مشابه دو مانیتور ۲۱.۵ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با قابلیت اسپلیت ویو عمودی، محتوای بیشتری را ارائه می‌کند.

مشخصات مانیتور DualUp ال جی

این مانیتور ال جی با مدل 28MQ780 به یک پنل ۲۷.۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۲۸۸۰ پیکسل مجهز شده که حداکثر روشنایی برابر ۳۰۰ نیت دارد و ۹۸ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این مانیتور به پایه Ergo ال جی متصل شده که با اتصال به انواع میز، فضای کمی را اشغال می‌کند.

مانیتور DualUp ال جی
مانیتور DualUp ال جی

در کنار قابلیت‌هایی که این مانیتور می‌تواند در اختیارتان قرار دهد، ال جی مدعی شده که با افزایش ارتفاع و حذف نیاز به دو مانیتور، فشار کمتری به گردن وارد می‌شود چرا که کاربر دیگر سرش را برای دیدن محتواهای مختلف به اطراف تکان نمی‌دهد.

اگر جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به استفاده از چندین مانیتور ندارید، محصول جدید ال جی می‌تواند در مولتی‌تسکینگ و البته ویرایش ویدیو به شما کمک کند. ال جی قیمت مانیتور DualUp را اعلام نکرده، اما از مانیتور دیگری هم رونمایی کرده است.

مانیتور UltraFine ال جی

این کمپانی مانیتور ۳۲ اینچی UltraFine با رزولوشن 4K را هم معرفی کرده که اولین محصول با پنل Nano IPS Black محسوب می‌شود که رنگ‌ مشکی عمیق و دقیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور UltraFine حداکثر روشنایی بالاتری نسبت به DualUp دارد و روشنایی‌اش به ۴۰۰ نیت می‌رسد. همچنین نسبت کنتراست آن برابر ۲۰۰۰:۱ است. کره‌ای‌ها در این مانیتور از سنسور با قابلیت کالیبراسیون خودکار استفاده کرده‌اند تا در انجام کارهای مختلف مانند ویرایش عکس و فیلم یا کار روی طرح‌های گرافیکی، دقت رنگ بالایی را تجربه کنید.

مانیتور UltraFine ال جی
مانیتور UltraFine ال جی

دو مانیتور جدید ال جی به دو پورت HMDI، یک پورت USB-C برای کامپیوتر و دو پورت USB-C به سمت پایین مجهز شده‌اند که البته از نوع تاندربولت نیستند. این دو پورت می‌توانند دستگاه‌های خارجی مانند لپ‌تاپ‌ها را با سرعت ۹۶ وات شارژ کنند.

ال جی در نمایشگاه CES 2022 در تاریخ ۱۴ دی جزئیات بیشتری درباره این دو مانیتور منتشر خواهد کرد و از قیمت آن‌ها مطلع می‌شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی