ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری P هواوی
تکنولوژی

فروش پرچمداران سری P هواوی از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه گذشت

مدیر ارشد محصول هواوی که مسئولیت توسعه گوشی‌های پرچمدار سری P هواوی را بر عهده دارد، اعلام کرد که فروش گوشی‌های این سری از زمان عرضه هواوی اسند P1 در سال ۲۰۱۲ در سراسر جهان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

مدیر ارشد محصول هواوی که مسئولیت توسعه گوشی‌های پرچمدار سری P هواوی را بر عهده دارد، اعلام کرد که فروش گوشی‌های این سری از زمان عرضه هواوی اسند P1 در سال ۲۰۱۲ در سراسر جهان از ۱۰۰ میلیون دستگاه بیشتر شده است.

او با انتشار یک پست در وبلاگ چینی کاربران هواوی، همچنین برخی نقاط عطف این سری در طول ۱۰ سال گذشته را به اشتراک گذاشته است.

داستان پیشرفت سری P هواوی

سری P هواوی
تمامی پرچمداران سری P هواوی

غول ارتباطات چین اولین بار در تابستان ۲۰۱۱ توسعه هواوی اسند P1 را آغاز کرد و این شرکت قصد داشت اولین گوشی پرچمدار رقابتی خود را به بازار عرضه کند تا بتواند در این صنعت مشهور شود. پس از ماه‌ها تحقیق و توسعه، سرانجام در ژانویه سال ۲۰۱۲ این گوشی با نمایشگر ۴.۳ اینچی امولد، پردازنده دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی BSI در بدنه‌ای سبک و ۷.۶ میلی‌متری به بازار عرضه شد و در آن زمان از برچسب قیمت ۴۷۱ دلاری بهره می‌برد.

سری P هواوی
هواوی اسند P1

هرچند هواوی اسند P1 از نظر معیاری پرفروش نبود، اما اولین گام مهم شرکت چینی برای تغییر از یک شرکت B2B (مدل تجارت به تجارت) به یک شرکت B2C (مدل تجارت تولید کننده با مصرف کننده) محسوب می‌شود.

پرچمدار بعدی غول فناوری چین، یعنی هواوی اسند P2 به دلیل پشتیبانی از شبکه 4G در چین عرضه نشد و در سال ۲۰۱۳ روانه بازارهایی با پشتیبانی از این شبکه مانند اروپا و ژاپن شد. این گوشی همچنین اولین پرچمدار هواوی بود که از تراشه داخلی کایرین بهره می‌برد.

سری P هواوی
هواوی اسند P2

نقطه عطف بعدی غول فناوری چین، هواوی اسند P6 بود که تنها ۶.۱۸ میلی‌متر ضخامت داشت و در زمان عرضه به عنوان باریک‌ترین گوشی جهان در دسترس مشتریان قرار گرفت. می‌توان گفت هواوی با P6 موفق شد زمان طراحی برتر را برای پرچمداران خود برای سال‌های آینده تعریف کند.

پیشرفت بزرگ بعدی هواوی گوشی P9 بود که با ماژول دوربین دوگانه به بازار عرضه شد. همچنین چینی‌ها در این گوشی برای اولین بار با شرکت معروف سازنده دوربین لایکا همکاری کردند و دوربین پشتی آن به یک لنز رنگی معمولی و همچنین یک لنز تک رنگ مجهز شده بود. هواوی P20 پرو در ادامه با ماژول دوربین سه‌گانه به بازار عرضه شد که پیشرفت بزرگی در بخش عکاسی این سری محسوب می‌شود.

سری P هواوی
هواوی P50 پاکت

در نهایت هواوی روز گذشته گوشی تاشو P50 پاکت را به عنوان اولین پرچمدار تاشو خود معرفی کرد و نشان داد که یک بار دیگر قصد دارد نوآوری را برای پرچمداران سری P خود ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی