ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی تاشو هواوی P50 پاکت معرفی شد

هواوی از جدیدترین گوشی تاشو با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ یعنی تاشو صدفی رونمایی کرد. این دستگاه که هواوی P50 پاکت یا P50 Pocket نام دارد، از دو نمایشگر بهره می‌برد که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

هواوی از جدیدترین گوشی تاشو با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ یعنی تاشو صدفی رونمایی کرد. این دستگاه که هواوی P50 پاکت یا P50 Pocket نام دارد، از دو نمایشگر بهره می‌برد که نمایشگر بیرونی‌اش برخلاف رقیبش، طراحی دایره‌ای دارد و زیر دوربین اصلی قرار گرفته است.

هواوی در این گوشی هوشمند از نمایشگر داخلی ۶.۹ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل استفاده کرده که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دو حلقه به چشم می‌خورد که حلقه بالایی میزبان دوربین اصلی است و در حلقه پایینی نمایشگر ثانویه قرار گرفته. چینی‌ها در این گوشی هوشمند از لولای جدیدی استفاده کرده‌اند که در هنگام بسته شدن دستگاه، فاصله‌ای به چشم نمی‌خورد و ضخامت چندان زیادی هم ندارد.

هواوی P50 پاکت

هواوی P50 پاکت در هنگام باز بودن ضخامتی برابر ۷.۲ میلی‌متر دارد و زمانی که بسته شود، ضخامتش به ۱۵.۲ میلی‌متر می‌رسد. هواوی همچنین توانسته میزان مقاومت این دستگاه در برابر ضربه را ۶۲ درصد افزایش دهد.

مشخصات فنی هواوی P50 پاکت

در بخش مشخصات فنی برخلاف شایعات، با تراشه پرچمدار کوالکام روبه‌رو هستیم، البته نسل قبلی‌اش و نه اسنپدراگون ۸ نسل ۱. هواوی برای این گوشی تاشو خود از اسنپدراگون ۸۸۸ بدون مودم 5G‌ استفاده کرده و آن را به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز کرده است. این دستگاه همچنین از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین با سه سنسور روبه‌رو هستیم که شامل سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی فوق طیفی می‌شود. در دوربین آخر از موتور عکس XD Fusion Pro هواوی هم استفاده شده تا تجربه بهتری در اختیار کاربران قرار دهد.

در جدول زیر مشخصات فنی هواوی P50 پاکت را مشاهده می‌کنید:

گوشیهواوی P50 Pocket
نمایشگر۶.۹
اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز
تراشهاسنپدراگون ۸۸۸ 4G
رم۸ و ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت
دوربین اصلی۴۰ + ۱۳ + ۳۲ مگاپیکسل
سیستم عاملهارمونی
سیستم بیومتریکسنسور اثر انگشت روی فریم

در هواوی P50 Pocket از سنسور اثر انگشت روی فریم استفاده شده، با این حال از قابلیت فیس آنلاک هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که به ترتیب ۱۴۱۱ و ۱۷۲۵ دلار قیمت دارند که بسیار بالاتر از گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت پایه ۹۹۹ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین طاهری
    حسین طاهری | ۲ دی ۱۴۰۰

    ماشاالله به هواوی ، چشم حسود (آمریکا) کووووور امیدوارم به روز های رویایی خودش برگرده.

مطالب پیشنهادی