ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت نرم افزاری هلو از محصول Holoo Apex رونمایی کرد

شرکت مهندسی نرم افزار هلو به طور رسمی از نسخه جدید خود با نام Holoo Apex رونمایی کرد، این نسخه از نرم افزار کامل‌ترین محصولی است که تاکنون توسط شرکت هلو عرضه شده و با ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

شرکت مهندسی نرم افزار هلو به طور رسمی از نسخه جدید خود با نام Holoo Apex رونمایی کرد، این نسخه از نرم افزار کامل‌ترین محصولی است که تاکنون توسط شرکت هلو عرضه شده و با تغییرات رابط کاربری بزرگی همراه گشته تا برای تمامی کسب و کارها، شرکت ها و فعالین این حوزه‌ها، کاربردی باشد.

«حمیدرضا صدیقیان» عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو در ابتدای نشست خبری با ذکر این نکته که ۲۳ سال از فعالیت این شرکت گذشته است اعلام کرد آنها بر اساس آنچه که بازار و فعالین بازار از آنها خواسته اند محصولاتشان را بروزرسانی کرده اند. او تاکید کرد که با وجود اینکه برخی از مشتریان هلو برای بازارهای بزرگ هستند اما بازار هدف آنها همواره بیزینس‌های کوچک و متوسط بوده و تاکنون برای بیش از دویست گروه صنفی محصولات نرم افزاری‌شان را بهینه سازی کرده اند: «برای تک تک اصناف محصول ارائه کردیم و برای شرکت های بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری محصولات خود را ارائه نمودیم و در تمام شهرهای بالای صد هزار نفر جمعیت نماینده فروش و خدمات داریم و سعی کردیم همیشه در دسترس مردم باشیم.»

به سفارش شرکت مهندسی نرم افزار هلو ، بسیاری از انواع سخت افزارها بر اساس نیاز صنف های مختلف وارد بازار شده اند به طوری که انواع صندوق های فروشگاهی، انواع ترازو، انواع فیش پرینتر، بارکد خوان های متصل یا بیسیم، انواع پوز و دیوایس های مختلف سخت افزاری با نرم افزار هلو سازگار شده اند و این اقدامات باعث شده که در صنف های مختلف همچون سوپرمارکت ، قنادی ، رستوران ، سوپر پروتئینی ، آرایشگاه ، طلا فروشی ، پوشاک مانتو کیف و کفش، شرکت های پخش ، نقره فروشی، املاک، عینک ، ساعت و همه صنف های موجود در بازار و همچنین در حوزه شرکت های بازرگانی تولیدی و پیمانکاری، نرم افزار هلو در اوج کیفیت و امکانات قرار گیرد.

به گفته صدیقیان، نرم‌افزار هلو در ۱۰ سال گذشته موفق شده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده را دریافت کند و این نشان می‌دهد بحث رضایت مشتری و واحد QC کاملاً تحت کنترل و نظارت شرکت است.

او همچنان تاکید کرد در گروه محصولات شرکتی، نرم افزارها با قوانین جدید حسابداری، مالی و مالیاتی به روز شده اند. او اعلام کرد که تا امروز بیش از هفتصد هزار مشتری از هلو استفاده می‌کنند و روزانه بین سه تا چهار هزار تماس مشتریان را به صورت شبانه روزی پاسخ می‌دهند. 

شرکت مهندسی نرم افزاری هلو زیر مجموعه هلدینگ طرفه نگار است و یک مرکز کارآفرینی و نوآوری در این هلدینگ وجود دارد که در حوزه های مختلف و بر اساس نیازهای هلو و سایر شرکت های هلدینگ در آن استارتاپ‌هایی انتخاب شدند تا نیازهای مشتریان هلو توسط آنها نیز توسعه داده شود.

شرکت مهندسی نرم افزار هلو در استارتاپ‌های زیادی سرمایه گذاری کرده است، استارتاپ‌هایی مانند بیدوک (فروشگاه ساز اینترنتی) و یا عمدکس (عمده فروشی آنلاین)، وافینو (وفادارسازی مشتریان)، امگا (سفارش گیر رستوان) و … از این قبیل تیم‌ها هستند و آنها به خود هلو متصل می‌شوند تا نیازهای مشتریان هلو را در این حوزه ها برآورده سازند. ابوالفضل میعادیان، معاون توسعه کسب‌وکار شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو، در اینباره  می‌گوید: «این تیم‌ها به صورت های مختلف می توانند با ما همکاری کنند، حتی از همکاری با فریلنسرها نیز استقبال می‌کنیم.»

در ادامه میعادیان به فضای هلو استور اشاره کرد که به نوعی یک بازارگاه ارائه محصولات نرم افزاریست و آنطور که مدیران این شرکت می‌گویند یک بستر کاملا آماده به حساب می‌آید که تیم های استارتاپی می‌توانند در آن محصولات خود را عرضه کنند. در اینباره گفت:‌«برخی تیم‌ها تا قبل از ورود به هلو استور در مدت زمان چند ساله تعداد فروش محدودی داشتند اما پس از ورود به این بستر توانستند در کمتر از چند هفته رکوردهای فروش خود را جابجا کنند.»

در ادامه این نشست «اکبر رنجبری» عضو هیات مدیره ، اعلام کرد آنها روی استارتاپ‌ها هم حمایت مالی دارند و هم منتورینگ و شتابدهی برای این تیم‌ها به ارمغان می‌آورند: «ما هفتصد هزار مشتری خود را نیز در اختیار این تیم‌ها قرار می‌دهیم. به جامعه فعالین استارتاپی می‌گوییم که بستر هلو بستری جذاب برای آنهاست و در صنف های مختلف مشتریان گوناگونی برای آنها وجود دارند.

در این نشست به ویژگی‌های نسخه Apex اشاره شد که در آن امکانات بر اساس نیازهای مشتری به اوج خود رسیده است و از بعد صنفی همه چیز از جمله رابط کاربری آن کاملا بازنگری و بهینه شده است. مدیرعامل این شرکت اعلام کرد از چند بعد به تکمیل هلو پرداخته‌اند و سعی کردند هم بعد کارایی و هم بعدهای زیرساختی ارتباطاتی را تقویت کنند.

صدیقیان در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر نحوه همکاری‌شان با دانشگاه‌ها نیز اعلام کرد که امروزه هلو بیش از یک محصول است و بستری برای رشد و پیشرفت کسب و کارها به وسیله توسعه افزونه های مختلف در قالب تیم های استارتاپی شده است زیرا برای تحقق این مسئله شرکت هلو در مراکز آموزشی مختلف دوره‌های آموزشی برگزار میکند و از بین دانشجویان همین دوره‌ها نیز افرادی را جذب می‌کند. مدیران این شرکت تاکید کردند به جوان‌گرایی اعتقاد راسخ دارند و بخش اعظمی از بین ۳۰۰ نیروی مقیم داخل شرکت را جوانان متخصص ایرانی تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی