ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

توضیح مدیرعامل GLX درباره شاهین ۳:  کیفیت‌مان را افزایش داده‌ایم

جی‌ال‌ایکس در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ با چندین محصول جدید حاضر شده بود که مهمترین آن‌ها، جی‌ال‌ایکس شاهین ۳ است. این گوشی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G بازار بوده و قرار است با میان‌رده‌های بازار رقابت ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۵ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۲

جی‌ال‌ایکس در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ با چندین محصول جدید حاضر شده بود که مهمترین آن‌ها، جی‌ال‌ایکس شاهین ۳ است. این گوشی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G بازار بوده و قرار است با میان‌رده‌های بازار رقابت کند.

تماشای ویدیو از آپارات دیجیاتو:

جی‌ال‌ایکس شاهین ۳ اولین گوشی ایرانی با پشتیبانی از تکنولوژی 5G است که مشخصات قابل قبولی داشته و مدیرعامل این شرکت «حمید سعیدی» بر کیفیت آن تاکید زیادی دارد. سعیدی به دیجیاتو در رابطه با حرف و حدیث‌های پیرامون گوشی‌های ایرانی می‌گوید:

«شرکت‌های کمی در دنیا هستند که گوشی‌ها را طراحی می‌کنند. این شرکت‌ها عموما طراحی‌های خود را به برند‌های سراسر دنیا می‌فروشند که عموما هم در قالب مشارکت محدود است. برای مثال همین شاهین ۳ که به صورت اختصاصی در بازار خاورمیانه توسط جی‌ال‌ایکس عرضه می‌شود، در آمریکا، آفریقا و ویتنام هم عرضه می‌شود، اما صدمه‌ای به بازار ما وارد نمی‌کند چون انحصاری برای همان بازار است. به منظور کاهش هزینه‌ها، مجبور هستیم با شرکت‌های دیگر همکاری کنیم، اما اگر استقبال کاربران از گوشی‌های ما بیشتر شد، یه سراغ طراحی‌های اختصاصی می‌رویم.»

البته شاهین ۳ از همین ابتدای حضور خود در بازار کشور، با رقبای زیادی روبرو شده است؛ از سنیگن‌وزن‌های بازار مانند سامسونگ و شیائومی گرفته تا برند‌هایی مانند ریلمی و پوکو، همگی رقبای شاهین ۳ هستند.

جی‌ال‌ایکس شاهین ۳

با این وجود سعیدی باور دارد با تکیه بر جدیدترین فناوری‌های روز مانند 5G و دوربین‌های پیشرفته با بهره‌مندی از هوش مصنوعی، می‌توان در همین بازار نیز رقابت کرد و با توجه به این که جی‌ال‌ایکس هم در طول این ۱۴ سال پیشرفته داشته، کاربران بیشتر از قبل به سراغ برند‌های ایرانی می‌روند، خصوصا که شاهین ۲ توانسته بود رضایت ۹۵ درصد از خریداران را جلب کند.

سعیدی در ادامه صحبت‌های خود با دیجیاتو به این نکته اشاره می‌کند که هدف شرکت جی‌ال‌ایکس ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و همکاری با شرکت‌های تولید‌کننده لوازم جانی است تا خریداران گوشی‌های این شرکت از این نظر با مشکلی مواجه نشوند.

با این حال باید دید شاهین ۳ چقدر می‌تواند در بازار موبایل کشور که معمولا روی خوشی به برند‌های ایرانی نشان نداده، موفق شود. آیا تضمین کیفیت بهتر و مشخصات فنی بروز می‌تواند برگ برنده جی‌ال‌ایکس باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • M Norouzi
    M Norouzi | ۲ فروردین ۱۴۰۱

    به نظر من کسانی که دایما از تولیدکننده بد میگن سه قشر هستند یا واردکنندگانی هستند که منافعشون به خط افتاده که بعید میدونم اینجا نظر بدهند اونها اینقدر گردنهاشون کلفت شده که مستقیما میرن دم قانونگذار روم ببینند!!! یا کسانی هستند که فروشنده هستند و از اونجایی که محصولات تولید داخل حاشیه سود مشخصی دارند و نمیتونند خریدار رو سر کیسه کنند از این موضوع بشدت ناراحت هستند وو یا نهایتا افرادی هستند که حتی شغل مشخصی ندارند و دایما در حال سرکوفت زدن به بقیه هستند ماکزیمم کاری که انجام میدهند یا کارمند دولت هستند ( نون خور دولت) یا نون خور پدر در اصل موضوع تفاوتی نمیکنه چون اینها نه تلاشی برای سیر کردن دو نفر کارگر انجام دادند نه حتی تونستند شکم خودشونو سیر کنند و همیشه از بقیه طلبکار بودند. مسیله ایران خودرو و سایپا رو هم لطفا با بقیه شرکتهای ایرانی مخاوط نکنید اینها هم شرکتهای دولتی هستند که متاسفانه مانع رشد شرکتهای واقعی میشن مطمین باشید اگر ایران خودرو دست صاحب اصلیش اقای خیامی میموند و مصادره نمیشد الان هیوندا حرفی برای گفتن نداشت. دولتی شدن ایران خودرو و سایپا و ارج متاسفانه این بلا رو به سر صنعت خودرو و لوازم خونگی آورد خوشبختانه در بخش لوازم خونگی با بوجود آمدن شرکتهای خصوصی قوی در چند سال اخیر این خلا داره پر میشه و امروز شرکتهایی مثل اسنوا و ... محصولاتی با کیفیت مشابه و قیمت کاملا رقابتی( در مقایسه با کیفیت) میتونند تولید کنند امیدوارم با ورشکستگی ایران خودرو و سایپا هم شرکتهای خودروساز خصوصی بتونند رشد کنند و جای اینها رو بگیرند.
    در زمینه محصولات جی ال ایکس هم من تقریبا از تمام محصولاتش استفاده کردم و الحق و النصاف غیر از یک مورد که به مشکل خورد در چهار مورد دیگه که داشتم نه ایرادی داشته و همواره طول عمر محصولاتش حداقل دو برابر محصولات هم رده کیفیتی و قیمتی بوده است. کسانی که میگن ما گرفتیم استفاده کردیم و راضی نیستیم به نظرم دارند بلوف میزنند. چون اگر هر ادم عاقلی یکبار بگیره و راضی نباشه دلیلی نداره دفعه دوم اون محصول رو بخره طرف ده مدل رو نام برده خریده استفاده کرده باز میگه راضی نبودم !!!!!! شما باور میکنید!!!!!!

  • علی امینی
    علی امینی | ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

    سلام و عرض ادب به دست رسید انصافا گوشی خوبیه
    حد اقل نسبت به نوت ده پرو که برای همسرم گرفتم سر تره
    از همه لحاظ
    طراحی، دوربین، محیط کاربری، سرعت، صفحه نمایش و ...

  • بهروز خرمی
    بهروز خرمی | ۲۵ دی ۱۴۰۰

    سلام خدمت همه تکنولوژی دوستان. اول از همه بگم یکم مطالعه درباره شرکت های odm بکنید متوجه میشین اینایی که نوشتن این همون گوشی برند بی فونه و برچسبشو عوض کردن، از سر بی اطلاعیه که این حرفو میزنن. این طراحی ابتدا توسط جی ال ایکس سفارش داده شده و به دلیل هزینه بالا به صورت اشتراکی درومده. اما به دلیل اینکه سفارش جی ال ایکس بوده در وحله اول، شروع تولید هیچکدوم از جی ال ایکس جلوتر نبوده و اولین برندی که گرفته جی ال ایکس بوده و در این زمینه شرکتای دیگه بودن که پیرو این شرکت بودن. میخوان بزنن توی سر و صورت خودشون بگن ما بدبختیم فقط. توی بازار با قیمت این گوشی داره a32 سامسونگ و نوا ۸ آی هواوی به فروش میرسه. این گوشی توی اکثر موارد ازین دو مدل گوشی سرتره. خدمات پشتیبانی هم همونطور که گفت برای لوازم جانبی برای اولین باره که بنظرم داره با شرکتا برای تولید حرف میزنه که لوازم بدن بیرون. برای خدمات پس از فروش هم تا بحال نگفته بودن متحول شده ولی اینبار اعلام کردن در ثانی که توی مشهد که من هستم توی احمد اباد دفتر پشتیبانی داره و کارو راه مینداخته و برای فروش خوب این گوشی نیاز به دادن خدمات عالی داره. گوشی ای که هنوز نیومده رو میخوان بگن افتضاحه و بده و جیزه. کسی که اطلاعات اندک + تعصب خود تحقیری داره اگر اظهار نظر نکنه کسی متوجهش نمیشه.

  • وحید آزادی
    وحید آزادی | ۱۲ دی ۱۴۰۰

    به عنوان کسی که سه تا گوشی از این شرکت بی‌کیفیت غیرمسئول خریده، باید بگم که اولا گوشی چینیه و ایرانی نیست... ثانیا مشخصات گوشی به سرعت و بعد از کمی استفاده افت می‌کنند. ثالثا خدمات پس از فروش تقریبا صفره و مشکل که پیدا کرد (که حتما مشکل پیدا می‌کنه به سرعت) گوشی رو باید انداخت دور

  • جواد نصیری
    جواد نصیری | ۱۰ دی ۱۴۰۰

    ی کم همدیگروحمایت کنیم تولیدات ایرانی بخریم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی