ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Cats in Time
تکنولوژی

معرفی بازی Cats in Time؛ با سفر در زمان گربه‌ها را پیدا کنید

بازی Cats in Time عنوان جدید استودیو بازی‌سازی Pine Studio است که در لیست «بهترین بازی‌های اندروید و iOS سال ۲۰۲۱ به انتخاب دیجیاتو» نیز حضور داشت و در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بازی Cats in Time عنوان جدید استودیو بازی‌سازی Pine Studio است که در لیست «بهترین بازی‌های اندروید و iOS سال ۲۰۲۱ به انتخاب دیجیاتو» نیز حضور داشت و در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه توانست به موفقیت بسیار بزرگی دست پیدا کند.

در این مطلب از دیجیاتو بازی Cats in Time را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر به بازی‌های پازل و معمایی علاقه دارید، ساعت‌ها به وسیله آن سرگرم شوید.

معرفی بازی Cats in Time

بازی Cats in Time

در همان ابتدا بازی متوجه خواهید شد که پروفسور «تیم ادگار» که علاقه بسیار زیادی به گربه‌ها دارد، یک ماشین زمان طراحی کرده است. طی یک اتفاق ناخواسته، گربه‌های این پروفسور وارد ماشین زمان می‌شوند و به گذشته‌های دور یا آینده سفر می‌کنند. در اینجا شما وارد بازی خواهید شد و تنها یک هدف ساده دارید؛ با سفر در زمان باید گربه‌های پروفسور را پیدا کنید.

تا به اینجا شاید همه چیز بازی بسیار ساده به نظر برسد، اما همین روند ساده مورد استقبال بسیار زیاد طرفداران و منتقدان قرار گرفته. البته پیدا کردن گربه‌های بانمک پروفسور چندان ساده نیست و برای پیدا کردن برخی از آن‌ها باید پازل‌ها و معماهای نسبتا مشکلی را حل کنید.

بازی Cats in Time
ماشین زمان پروفسور

بازی Cats in Time جهان بسیار بزرگی دارد. مراحل آن شامل ۲۵ لوکیشن مختلف می‌شود که در ۶ عصر زمانی مختلف قرار گرفته‌اند و شامل مصر باستان، خیابان های اواخر قرن بیستم نیویورک و همچنین توکیوی آینده و پیشرفته می‌شود. بطور کلی بازی سازه‌های سه‌بعدی مختلفی را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید با چرخش صفحه نمایشگر گوشی خود در آن‌ها بچرخید تا گربه‌های گمشده بازی را پیدا کنید.

برخی گربه‌ها در نگاه اول به چشم خواهند آمد اما برای پیدا کردن برخی دیگر باید پازل‌هایی را طراحی کنید که هم می‌توانند ساده باشند و هم بسیار سخت. با این وجود لذت اصلی بازی بدون شک حل کردن پازل‌ها و در نهایت پیدا کردن تمام گربه‌ها (۱۰ عدد در هر مرحله) است.

معماهای بازی در ابتدا نسبتا ساده هستند اما به مرور زمان با پازل‌های پیچیده‌تری مواجه خواهید شد که بازیکنان را حسابی به چالش خواهند کشید. با این حال می‌توانید برای حل کردن معماهای نسبتا سخت‌تر از راهنمایی‌های درون بازی استفاده کنید. همچنین باید به این نکته توجه کرد که آیتم‌های زیادی درون بازی قرار گرفته‌‎اند که به صورت تعاملی می‌توانید آن‌ها را باز و بسته یا بشکنید. به همین منظور پازل‌ها با طرح و رنگ دیگری ساخته شده‌اند که در همان مراحل اولیه متوجه تفاوت آن‌ها خواهید شد.

در حالت عادی، حل کردن پازل‌های بازی برای کودکان می‌تواند مشکل باشد. با این حال اگر قصد دارید بازی را برای کودکان خود نصب کنید، می‌توانید درجه سختی آن را روی آسان بگذارید تا پیدا کردن گربه‌ها نیز برای کودکان ساده‌تر باشد.

طراحی مراحل و از همه مهم‌تر صداگذاری بازی Cats in Time نیز به بهترین شکل ممکن انجام شده و به همین دلیل از آن می‌توان به عنوان یک بازی آرامش‌بخش نیز یاد کرد. با این وجود گاهی اوقات نیز فرآیند پیدا کردن گربه‌ها استرس‌زا خواهد شد، زیرا حضور شما در این مکان‌ها به باتری ماشین زمان بستگی دارد که احتمال خالی شدن آن در هر زمان وجود دارد و شما تنها تعداد محدودی باتری در اختیار دارید.

علاوه بر این، ظاهرا بازی را می‌توان در حالت واقعیت افزوده نیز انجام داد. در حالت عادی باید با استفاده از گوشی خود در لوکیشن‌های بازی جابجا شوید اما در حالت واقعیت افزوده به راحتی می‌توانید در فضای ارائه شده جابجا شوید تا گربه‌ها را پیدا کنید. به نظر می‌رسد حالت واقعیت افزوده بازی با توجه به طراحی بسیار خوب آن تجربه منحصر به‌فردی را ارائه می‌کند.

بازی Cats in Time
معماهای مختلفی که به شکل‌های مختلفی حل می‌شوند

هرچند بازی Cats in Time هم اکنون به صورت کاملا رایگان قابل دریافت است، اما فقط دو عرصه زمانی از آن را می‌توان به صورت رایگان بازی کرد و برای تجربه کامل آن باید به پرداخت‌های درون برنامه‌ای مراجعه کنید.

علاوه بر این، در حالی که مسئله حمایت از حیوانات هم اکنون به یک امر چالش‌برانگیز و حیاتی تبدیل شده است، Pine Studio از داده‌های درون بازی برای کمک به نجات گربه‌های واقعی استفاده می‌کند. در واقع این استودیو با همکاری یک انجمن محلی نجات گربه‌های به نام Real Paw متعهد شده که به ازای هر ۱۰۰ هزار گربه نجات یافته در بازی، ۱۰ کیلوگرم غذای گربه خریداری کند.

به عنوان جمع‌بندی؛ Cats in Time یک بازی سرگرم‌کننده در سبک پازل یا پیدا کردن اشیاء پنهان است که طراحی بصری بسیار خوبی نیز دارد. علاوه بر پیدا کردن گربه‌ها و حل کردن معماهای درون بازی، چالش دیگری برای بازیکنان درنظر گرفته و می‌توانید برخی اشیاء نایاب را نیز جمع‌آوری کنید. اگر به دنبال یک بازی آرامش‌بخش و چالش‌برانگیز هستید، ما به شما بازی Cats in Time را توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی Cats in Time برای اندروید و iOS

بازی Cats in Time

بازی Cats in Time هم اکنون از طریق گوگل پلی و اپ استور در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است. علاوه بر این، کافه بازار نیز نسخه اندروید بازی را به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

از نظر آمار، بازی در گوگل پلی بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و با ثبت بیش از ۱۲ هزار نظر، نمره ۴.۵ را کسب کرده است. همچنین تاکنون آپدیت‌های زیادی برای آن منتشر شده که علاوه بر حل مشکلات، مواردی مانند مراحل جدید، کلاه‌های جدید برای گربه‌ها و آهنگ‌های تازه به بازی اضافه شده‌اند.

در اپ استور نیز به همین صورت آپدیت‌های جدیدی برای بازی منتشر می‌شود و تاکنون بر اساس نظرات کاربران، نمره ۴.۱ را دریافت کرده است.

Cats in Time

Cats in Time

سازنده: PINE STUDIO قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۶۸۷/۱۴۴ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی