ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از ماکت گلکسی S22 اولترا در رنگ مشکی

سری گلکسی S22 احتمالا در ماه فوریه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و حالا اطلاعات زیادی درباره سه عضو این خانواده در دسترس است. حالا چند تصویر جدید از ماکت گلکسی S22 اولترا لو رفته که شکوه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سری گلکسی S22 احتمالا در ماه فوریه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و حالا اطلاعات زیادی درباره سه عضو این خانواده در دسترس است. حالا چند تصویر جدید از ماکت گلکسی S22 اولترا لو رفته که شکوه قدرتمندترین پرچمدار آتی سامسونگ را نمایش می‌دهد.

کاربری به نام hypark22 در توییتر تصاویر مدل مشکی رنگ گلکسی S22 اولترا را به اشتراک گذاشته است. اگرچه منبع این تصاویر اشاره‌ای به ماکت بودن این دستگاه نکرده، اما آنطور که به نظر می‌رسد با ماکت پرچمدار آینده سامسونگ روبه‌رو هستیم و می‌توانیم جزئیات جذاب دستگاه را روی آن ببینیم. غول بزرگ کره‌ای امسال در مدل اولترا از خیر ماژول دوربین گذشته و در عوض طراحی جدیدی شبیه گوشی ال جی ولوت را انتخاب کرده است. در این طراحی زیر لنزهای دوربین هیچ زمینه‌ای دیده نمی‌شود و لنزها به‌طور مستقیم روی بدنه قرار دارند.

مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا بدنه‌ای مستطیلی شکل دارد که یادآور طراحی معروف سری گلکسی نوت است. این گوشی در مجموع شباهت زیادی به گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارد و حتی در برخی شایعات گفته شده بود که سامسونگ احتمالا آن را تحت عنوان گلکسی S22 نوت معرفی می‌کند. در بخش جلوی دستگاه نمایشگر امولد Infinity-O قرار گرفته که حاشیه‌های بسیار کمی دارد.

این گوشی برای اولین بار در پایین بدنه جایگاهی برای نگهداری از قلم S Pen خواهد داشت تا طرفداران قلم کار راحت‌تری برای استفاده از این ابزار جذاب داشته باشند. همچنین درگاه USB-C در پایین دستگاه دیده می‌شود. قاب عقب S22 اولترا با طراحی مات خود اجازه نمی‌دهد اثر انگشت روی بدنه باقی بماند.

پرچمدار سامسونگ احتمالا در رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز تیره و سفید عرضه می‌شود. این گوشی نمایشگری ۶.۸ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، +HDR10، بلندگوی استریو و استاندارد IP68 خواهد داشت. قلب تپنده دستگاه هم با توجه به بازار هدف می‌تواند اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ باشد.

طبق گزارش‌ها، باید منتظر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدیدی روی این گوشی باشیم که با کمک هوش مصنوعی جزئیات بیشتری را به ثبت می‌رساند. این دستگاه همچنین یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دو دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری و یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی