ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از چهار نمایشگر شفاف مفهومی OLED پیش از نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد

شرکت ال جی دیسپلی کاربردهای بیشتری برای صفحات شفاف خود پیدا کرده و برخی از آن‌ها را در رویداد CES 2022 به نمایش می‌گذارد. چهار محصول جدید این شرکت در واقع طراحی‌های مفهومی هستند که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

شرکت ال جی دیسپلی کاربردهای بیشتری برای صفحات شفاف خود پیدا کرده و برخی از آن‌ها را در رویداد CES 2022 به نمایش می‌گذارد. چهار محصول جدید این شرکت در واقع طراحی‌های مفهومی هستند که می‌تواند توسط خود ال جی یا سایر برندهای بازار در محصولات مصرفی به کار گرفته شود.

اولین محصول ال جی OLED Shelf نام دارد که از دو پنل ۵۵ اینچی OLED ساخته شده و در تصویر اصلی مطلب دیده می‌شود. ال جی دیسپلی می‌گوید این محصول برای اتاق پذیرایی عالی است چون می‌تواند دو محتوای مختلف را در هر کدام از پنل‌های خود به نمایش بگذارد. حالت Always on Display اطمینان می‌یابد که نمایشگر همواره روشن می‌ماند.

با کمک این صفحه شفاف می‌توانید نقاشی‌های واقعی خود را پشت تلویزیون قرار دهید تا زمانی که دستگاه خاموش است، نقاشی‌ها پیدا باشند. ال جی برای این دستگاه یک پرده کدر متحرک طراحی کرده که مانند پرده پروژکتورها پایین می‌آید تا تصویر بهتر نمایش داده شود. پایه پایین دستگاه حاوی بخشی از قطعات الکترونیکی این نمایشگر است.

نمایشگرهای شفاف ال جی برای کسب‌وکارها

ال جی Shopping Managing Showcase

محصول دوم Shopping Managing Showcase است که برای فروشگاه‌های لوکس ساخته شده. این محصول یک نمایشگر OLED شفاف است که به یک پایه چوبی وصل شده و زمانی که مقابل محصولات فیزیکی قرار می‌گیرد، می‌تواند جلوه‌های آینده‌نگرانه‌ای را برای آن‌ها خلق کند. این نمایشگر می‌تواند عناصر جذابی را برای کالاهای پشت سر خود ایجاد کند و برایشان جلوه‌های بصری بسازد.

ال جی Show Window

سومین محصول Show Window است که باز هم برای کسب و کارها ساخته شده و شامل چهار نمایشگر ۵۵ اینچی OLED است. این دستگاه می‌تواند روی پنجره فروشگاه‌ها قرار بگیرد و اطلاعات را به‌صورت دیجیتالی به نمایش درآورد. این اطلاعات به راحتی قابل تغییر است و هم‌اکنون در برخی فروشگاه‌های کره، چین، ژاپن و لندن به کار گرفته شده است.

آخرین محصول ال جی Smart Window است که می‌تواند برای تماس‌های ویدویی یا ارائه‌های شرکتی استفاده شود، ولی تصویری از آن منتشر نشده است. با توجه به اینکه همه محصولات فوق مفهومی هستند، نباید انتظار داشته باشیم که آن‌ها را به وفور در دنیای واقعی ببینیم، اما ال جی اعلام کرده که مشتریان می‌توانند درخواست ساخت OLED Shelf را از این شرکت داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی