ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رابط کاربری MIUI 13
تکنولوژی

انتشار جزئیات رسمی جدید از MIUI 13: عملکرد روان‌تر و امنیت بالاتر

شیائومی ۱۲ اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که بطور پیش فرض با رابط کاربری MIUI 13 از راه می‌رسد. حالا به فاصله کوتاهی از معرفی رسمی این پرچمدار و رابط کاربری جدید شیائومی، این کمپانی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

شیائومی ۱۲ اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که بطور پیش فرض با رابط کاربری MIUI 13 از راه می‌رسد. حالا به فاصله کوتاهی از معرفی رسمی این پرچمدار و رابط کاربری جدید شیائومی، این کمپانی تصمیم به انتشار جزئیات بیشتری درباره MIUI 13 گرفته، اما این رابط کاربری نسبت به نسخه قبلی‌اش چه پیشرفت‌هایی خواهد داشت؟

عملکرد روان رابط کاربری MIUI 13

رابط کاربری MIUI 13

شیائومی ادعا کرده که در نسخه آینده رابط کاربری MIUI بیشتر بر ارائه یک تجربه روان به کاربران تمرکز داشته است. MIUI 13 در مقایسه با نسخه قبلی، ۱۵ تا ۵۲ درصد عملکرد روان‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

بنابراین همانطور که انتظار می‌رود، اپلیکیشن‌ها در این نسخه سریع‌تر باز می‌شوند و نرخ افت فریم تصویر تقریبا ۹۰ درصد کاهش می‌یابد. MIUI 13 همچنین دارای فناوری‌هایی مانند Focus Computing 2.0، ذخیره‌سازی مایع و حافظه اتمی خواهد بود که در نتیجه آن‌ها انتقال (خواندن و نوشتن) داده‌ها نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود. طبق ادعا این شرکت، عملکرد رابط کاربری جدید در خواندن و نوشتن داده‌ها پس از ۳۶ ماه استفاده، کمتر از ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند.

ویژگی‌های امنیتی رابط کاربری MIUI 13

رابط کاربری MIUI 13

علاوه بر این، چینی‌ها فاش کردند که این رابط کاربری دارای ویژگی‌های دیگری چون حفاظت ضد کلاهبرداری در سطح سیستم و محافظ از اتصال کامل خواهد بود. هرچند جزئیات بیشتری درباره این ویژگی‌ها ارائه نشده، اما ظاهرا به افزایش پایدار بودن سیستم کمک خواهند کرد.

«لی جون»، مدیرعامل شیائومی همچنین با برگزاری یک نظرسنجی در شبکه اجتماعی چینی ویبو از کاربران درخواست کرد تا ویژگی‌های مورد انتظار خود برای MIUI 13 را اعلام کنند. اکثر کاربران انتظار داشتند که این رابط کاربری بدون باگ یا مشکل ارائه شود.

اخیرا لیست احتمالی دستگاه‌هایی که از این به‌روزرسانی پشتیبانی خواهند کرد منتشر شده و ظاهرا گوشی‌های شیائومی می ۱۱، می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو و همچنین ردمی K40 پرو و پرو پلاس در ابتدا آن را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Parham Ahmadi
    Parham Ahmadi | ۷ دی ۱۴۰۰

    کی میاد این 🙃

    • Saeed Jj2021
      Saeed Jj2021 | ۷ دی ۱۴۰۰

      من هستم

      • Saeed Jj2021
        Saeed Jj2021 | ۷ دی ۱۴۰۰

        برای pocoX3proمیاد آیا 13

مطالب پیشنهادی