ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری گلکسی S20 و نوت ۲۰ اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0‌ را دریافت کردند

تنها چند روز مانده به پایان سال ۲۰۲۱، سامسونگ تصمیم به انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری One UI 4.0 را ‌برای گوشی‌های سری گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰ گرفته که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۰

تنها چند روز مانده به پایان سال ۲۰۲۱، سامسونگ تصمیم به انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری One UI 4.0 را ‌برای گوشی‌های سری گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰ گرفته که البته مدتی طول می‌کشد تا تمام کاربران در سراسر جهان به آن دسترسی پیدا کنند.

سامسونگ چند وقت پیش این بروزرسانی را در اختیار کاربران سری گلکسی S21 قرار داده بود. کره‌ای‌ها اخیرا گفته بودند که دیگر نسخه بتا برای سری گلکسی S20 منتشر نمی‌شود و کاربران باید منتظر نسخه پایدار جدیدترین سیستم عامل گوگل و رابط کاربری سامسونگ برای محصولاتشان باشند و حالا چنین اتفاقی رخ داده است.

اندروید ۱۲ برای تمام اعضای گلکسی S20

سامسونگ این بروزرسانی را برای تمام اعضای این خانواده شامل گلکسی S20 FE هم منتشر کرده، البته در حال حاضر تنها کاربران در کشور سوئیس به آن دسترسی دارند. با این حال در آینده نزدیک کاربران در سایر کشورها هم می‌توانند این نسخه از اندروید و جدیدترین رابط کاربری کره‌ای‌ها را تجربه کنند.

گلکسی S20

این تقریبا اولین باری است که سامسونگ با چنین سرعتی یک نسخه جدید اندروید را برای گوشی‌های هوشمندش منتشر می‌کند و حالا ۹ گوشی کره‌ای‌ها به اندروید ۱۲ مجهز شده‌اند.

در کنار سری گلکسی S20، گلکسی نوت ۲۰ به همراه نوت ۲۰ اولترا و البته گلکسی زد فولد ۲ هم آپدیت جدید را در برخی کشورهای اروپایی دریافت کرده‌اند. همانطور که بالاتر گفتیم، در حال حاضر تمام کاربران نمی‌توانند این رابط کاربری و نسخه اندروید را تجربه کنند و همچنان باید منتظر بمانند.

احتمالا در روزهای آینده تمام کاربران در سراسر جهان به این بروزرسانی دسترسی پیدا خواهند کرد. سامسونگ اخیرا انتشار آپدیت اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 را برای سری گلکسی S21‌ و گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ از سر گرفته است. برای اطلاع از دستگاه‌های سامسونگ که اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند، به این مقاله دیجیاتو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amirsamfaa
    amirsamfaa | ۱۰ دی ۱۴۰۰

    هنوز که چیزی نیومده والااا

  • سید حسین حسینی هوشیار
    سید حسین حسینی هوشیار | ۷ دی ۱۴۰۰

    خیلی هم عالی
    اولین کامنت🤣

مطالب پیشنهادی