ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیویی جدید از جعبه‌گشایی گلکسی S21 FE سامسونگ

در چند وقت اخیر ویدیوهای زیادی از گلکسی S21 FE لو رفته و حالا برای اولین بار شاهد جعبه‌گشایی انگلیسی این تلفن هوشمند هستیم. کاربری که این دستگاه به او رسیده برخی از ابهامات موجود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

در چند وقت اخیر ویدیوهای زیادی از گلکسی S21 FE لو رفته و حالا برای اولین بار شاهد جعبه‌گشایی انگلیسی این تلفن هوشمند هستیم. کاربری که این دستگاه به او رسیده برخی از ابهامات موجود درباره گلکسی S21 FE را برطرف می‌کند اما چند سوال و ابهام دیگر به وجود می‌آورد.

کاربری به نام UnknownWon در وب‌سایت ردیت می‌گوید توانسته گلکسی S21 FE را خریداری کند و حالا به پرسش‌های کاربران پاسخ می‌دهد. او تایید کرده که این گوشی از اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۶ گیگابایت رم و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. اثری از درگاه کارت حافظه microSD و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی این دستگاه نیست. با این حال، گوشی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

گلکسی S21 FE با اندروید ۱۱؟

بر اساس اطلاعاتی که این کاربر منتشر کرده، دستگاهی که به دست او رسیده از One UI 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. در حالی که انتظار داشتیم این دستگاه اندروید ۱۲ داشته باشد. پیش‌تر در برخی ویدیوها هم نشان داده شده بود که S21 FE اندروید ۱۲ دارد. گفته می‌شود که دستگاه حاضر در این ویدیو یک نمونه اولیه از موبایل سامسونگ بوده که از فریمور ماه اوت استفاده می‌کند. بنابراین با اطمینان خوبی می‌توانیم منتظر باشیم که مدل طرفداری گلکسی S21 با اندروید ۱۲ عرضه شود.

مالک این گوشی تصویری از اجرای اپلیکیشن CPU-Z را هم به اشتراک گذاشته که اطلاعات پردازنده را نشان می‌دهد. گلکسی S21 FE در برخی بازارها با اگزینوس ۲۱۰۰ به بازار می‌آید اما در برخی بازارها از جمله نمونه‌ای که به دست این کاربر رسیده اسنپدراگون ۸۸۸ دارد. گرافیک این چیپست آدرنو ۶۶۰ است و پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای از نوع کریو ۶۸۰ دارد.

روی جعبه این گوشی طرح خاصی دیده نمی‌شود. حرف S با رنگی شبیه بدنه دستگاه به رنگ سبز دیده می‌شود و طرح‌های کوچکی از جمله چشم، شکلک، گربه و ابر قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی