ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت سری شیائومی ۱۲ احتمالا بسیار بالاتر از نسل قبل خواهد بود

سری شیائومی ۱۲ امروز عصر رسما معرفی می‌شود، اما در همین چند ساعت باقی مانده گزارشی منتشر شده که قیمت محصولات آتی این شرکت را مشخص می‌کند. بر این اساس، قیمت ضعیف‌ترین مدل این خانواده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سری شیائومی ۱۲ امروز عصر رسما معرفی می‌شود، اما در همین چند ساعت باقی مانده گزارشی منتشر شده که قیمت محصولات آتی این شرکت را مشخص می‌کند. بر این اساس، قیمت ضعیف‌ترین مدل این خانواده ۵۵۰ دلار اعلام شده است.

امروز عصر ساعت ۱۵ به وقت تهران با جدیدترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی آشنا می‌شویم. اکنون منبع آگاه معروف با نام «ایشان آگاروال» قیمت سه مدل گوشی‌های این شرکت را فاش کرده است. مطابق اعلام او، شیائومی ۱۲ ایکس در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۵۰ دلار، در مدل ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۰۰ دلار و در مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۳۰ دلار عرضه می‌شود.

پوستر شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ قرار است برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی قیمت ۶۷۵ دلار، برای مدل ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی قیمت ۷۲۰ دلار و برای مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی قیمت ۷۸۵ دلار را طلب کند. این شرکت همچنین شیائومی ۱۲ پرو را در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۷۸۵ دلار، در مدل ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۸۳۰ دلار و در مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۹۰۰ دلار عرضه خواهد کرد.

شیائومی ۱۲ گران‌تر از شیائومی می ۱۱

پوستر شیائومی ۱۲

نکته جالب درباره این گزارش حضور شیائومی ۱۲ ایکس است که در بسیاری از گزارش‌ها به آن اشاره نشده بود. در نتیجه، معلوم نیست که این گوشی هم در رویداد امروز معرفی می‌شود یا خیر. قیمت این سه محصول در مجموع خیلی بالاتر از سری شیائومی می ۱۱ است. با این حال، قیمت‌ها هنوز به تایید رسمی شرکت نرسیده‌اند و نباید آن‌ها را قطعی تلقی کنیم.

در گزارش امروز نام محصول دیگری موسوم به شیائومی بادز ۳ هم دیده می‌شود که قرار است در بازار چین با قیمت ۷۸ دلار به فروش برسد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم این مراسم امروز عصر می‌تواند میزبان چه محصولات دیگری باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی