ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرباد بی‌سیم شیائومی بادز ۳ با فناوری حذف نویز فعال و قیمت ۷۸ دلار معرفی شد

شیائومی در مراسم امروز خود در کنار رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲، رابط کاربری MIUI 13 و ساعت هوشمند واچ S1، از یک ایرباد بی‌سیم جدید هم رونمایی کرد. این محصول که شیائومی بادز ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

شیائومی در مراسم امروز خود در کنار رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲، رابط کاربری MIUI 13 و ساعت هوشمند واچ S1، از یک ایرباد بی‌سیم جدید هم رونمایی کرد. این محصول که شیائومی بادز ۳ نام دارد، از فناوری حذف نویز فعال (ANC) و صدای HiFi پشتیبانی می‌کند.

در گذشته از این ایرباد با نام Mi True Wireless 3 یاد شده بود، اما حالا شیائومی آن را تحت عنوان بادز ۳ رونمایی کرده است. شیائومی در سال جاری میلادی مدل پرو این ایرباد را معرفی کرده بود و حالا نوبت به نسخه استانداردش رسیده است.

مشخصات شیائومی بادز ۳

این ایرباد هم مانند مدل پرو از فناوری ANC با قابلیت کاهش نویز تا ۴۰ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند و همچنین قادر به پشتیبانی از صدای HiFi است. جدیدترین ایرباد چینی‌ها از کنترل لمسی حساس به فشار پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بطور همزمان به دو دستگاه متصل شود.

بادز ۳ می‌تواند به همراه کیس قابل شارژ، تا ۳۲ ساعت کاربران را همراهی کند. البته بدون این کیس، مدت زمان شارژدهی‌اش به ۷ ساعت می‌رسد که قابل قبول است. هر کدام از ایربادها وزنی برابر ۴.۶ گرم دارند و از درایور مغناطیسی دوگانه پویا بهره می‌برند تا صدای HiFi را در اختیار کاربران قرار دهند.

شیائومی بادز ۳

در بخش حذف نویز، این ایرباد بی‌سیم از سه حالت ANC پشتیبانی می‌کند که کاربران با توجه به نیازشان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

شیائومی بادز ۳ با قیمت ۷۸ دلار در کشور چین عرضه می‌شود که البته در ابتدا برای مدت محدودی قیمتش در این کشور برابر ۷۰ دلار خواهد بود. در کنار این ایرباد، شیائومی از رنگ آبی نسخه پرو هم رونمایی کرده که در سال آینده میلادی با قیمت نزدیک به ۱۰۰ دلار از راه می‌رسد و خریداران می‌توانند آن را سفارش دهند. انتظار می‌رود ایرباد جدید شیائومی در بازار جهانی هم با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ دلار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی