ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S10
تکنولوژی

آپدیت اندروید ۱۲ به همراه One UI 4 برای سری گلکسی S10 منتشر شد

سامسونگ انتشار اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4 را برای گوشی‌های خود آغاز کرده و به تازگی نوبت به سری گلکسی S10 رسیده تا در چند بازار به این آپدیت دسترسی پیدا کند. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

سامسونگ انتشار اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4 را برای گوشی‌های خود آغاز کرده و به تازگی نوبت به سری گلکسی S10 رسیده تا در چند بازار به این آپدیت دسترسی پیدا کند. اگر شما هم از کاربران این خانواده هستید، می‌توانید به فکر نصب اندروید ۱۲ باشید.

به گزارش وب‌سایت SamMobile، سامسونگ رابط کاربری One UI 4.0 را به همراه اندروید ۱۲ در کشور آلمان برای گلکسی S10e، گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس منتشر کرده است. نسخه فریمور این آپدیت G97xFXXUEGULB است و جدیدترین وصله امنیتی کره‌ای‌ها یعنی وصله ماه دسامبر ۲۰۲۱ را در بر می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود که این آپدیت در روزها و هفته‌های آینده برای سایر بازارها هم منتشر شود. اگر می‌خواهید ببینید که اندروید ۱۲ برای گوشی شما در دسترس قرار گرفته یا نه، کافیست به بخش تنظیمات دستگاه بروید و از مسیر Software update روی گزینه Download and install ضربه بزنید. چنان‌چه آپدیتی برای دستگاه شما منتشر شده باشد، می‌توانید آن را در این بخش ببینید.

انتشار اندروید ۱۲ برای گلکسی S10 مرحله‌ای است

اگر نمی‌خواهید منتظر آپدیت OTA دستگاه خود بمانید، می‌توانید جدیدترین فایل فریمور گوشی را از پایگاه‌های داده معتبر اینترنتی دانلود کرده و این آپدیت را به‌صورت دستی نصب کنید. ولی انجام این کار به کاربران عادی توصیه نمی‌شود.

با توجه به اینکه گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 در یک سال عرضه شدند، سامسونگ احتمالا اندروید ۱۲ را خیلی زود برای گلکسی نوت 10 هم منتشر می‌کند. با این حال، فرآیند انتشار آپدیت‌ها یک فرآیند چند مرحله‌ای و زمان‌بر است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا جدیدترین به‌روزرسانی سیستم عامل در دسترس شما قرار بگیرد.

اندروید ۱۲ با زبان طراحی جدید «متریال یو» حس و حال تازه‌ای به وجود آورده که رنگ‌های بیشتری را به سیستم می‌آورد. سامسونگ هم در رابط کاربری خود طراحی و قابلیت‌های جدید این سیستم عامل را پیاده‌سازی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی حسینی
    علی حسینی | ۹ دی ۱۴۰۰

    سامسونگ دیگه داره شورشو در میاره. آخه چرا باید سری اس اونم اس ۱۰ زودتر از نوت ۲۰ اولترا بروزرسانی دریافت کنه؟😑سامسونگ جان ماذا فاذا؟😐

مطالب پیشنهادی