ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

وبگردی از طریق نمایشگر خودرو؛ پولستار مرورگر ویوالدی را با قابلیت‌های کامل به محصولات خود اضافه می‌کند

پولستار از یک مرورگر کامل برای استفاده در محصولات خود پرده‌برداری کرد. این مرورگر به تمامی قابلیت‌های مورد نیاز مجهز بوده و با همکاری شرکت نروژی ویوالدی توسعه یافته است. نکته جالب توجه اینکه پولستار ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

پولستار از یک مرورگر کامل برای استفاده در محصولات خود پرده‌برداری کرد. این مرورگر به تمامی قابلیت‌های مورد نیاز مجهز بوده و با همکاری شرکت نروژی ویوالدی توسعه یافته است. نکته جالب توجه اینکه پولستار بنا به درخواست مشتریان خود به فکر توسعه این مرورگر و تجهیز خودروهای خود به آن افتاده است. به گفته کمپانی سوئدی، مشتریان خواهان یک مرورگر با کلیه ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود در مرورگر‌های تلفن همراه بودند.

افزوده شدن این مرورگر به سیستم اینفوتینمنت به معنای آنست که دارندگان خودرویی مثل پولستار ۲ قادر خواهند بود بطور همزمان چند تب را باز کرده و یا به پخش موزیک و ویدئو بپردازند. همچنین آنها می‌توانند از داخل خودرو کلیه خریدهای اینترنتی خود را انجام دهند.

توماس اینگنلات مدیرعامل پولستار پاسخ دادن به نیازهای مشتریان و ارائه یک مرورگر به عنوان هدیه کریسمس را باعث افتخار دانسته و افزوده حالا مشتریان پولستار ۲ به یک دنیای کاملا جدید از نظر محتوای وب دسترسی دارند.

به گفته ویوالدی در مرورگر این شرکت بر انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های یکپارچه مثل مسدودکننده تبلیغات تمرکز شده؛ همچنین حریم خصوصی، محافظت از ردیابی شدن و همگام‌سازی رمزنگاری شده از دیگر خصوصیات مرورگر ویوالدی برای محصولات شرکت پولستار است.

پولستار ۲ به یک نمایشگر ۱۱ اینچی برای سیستم اینفوتینمنت مجهز است

مدیر عامل ویوالدی نیز از معرفی نخستین مرورگر خودرویی، ابراز خرسندی کرده و همکاری با برندی مثل پولستار را مایه افتخار دانسته است. وی افزوده سرورهای ویوالدی در ایسلند قرار دارند، جایی که یکی از جدیدترین بازارهای شرکت پولستار است. آقای ون تِکنر اطمینان و گوش دادن به درخواست‌های کاربران را دو‌ ویژگی مورد تاکید ویوالدی عنوان کرده است.

برای رعایت نکات ایمنی، مرورگر ویوالدی تنها زمانی که خودرو در حالت پارک قرار دارد، قابل استفاده بوده و امکان دانلود فایل‌ها در آن میسر نیست. محتواهای قابل استریم هم در صورت شروع حرکت خودرو به صورت صوتی پخش می‌شوند تا تمرکز راننده به هم نخورد. آنطور که پولستار اعلام کرده، داده‌های شخصی وبگردی در خودرو ذخیره نمی شود و احتمالا در آینده سیستم کنترل صوتی به مرورگر اضافه خواهد شد.

ناگفته نماند اپلیکیشن مرورگر ویوالدی برای پولستار ۲ در اروپا، آمریکای شمالی و همچنین آسیا و اقیانوسیه عرضه شده است. با تصمیم سوئدی‌ها فعل امکان نصب این مرورگر در کشورهای چین و کره جنوبی برای دارندگان پولستار ۲ وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی