ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۱ چهار برابر بیشتر از سال ۲۰۲۰ بوده است

نسل سوم گوشی‌های تاشو سامسونگ با وجود قیمت مناسب، طراحی بهبود یافته و پشتیبانی از قلم S Pen فروش و موفقیت بسیار خوبی برای سامسونگ داشته است، به طوری که غول فناوری کره در سال ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

نسل سوم گوشی‌های تاشو سامسونگ با وجود قیمت مناسب، طراحی بهبود یافته و پشتیبانی از قلم S Pen فروش و موفقیت بسیار خوبی برای سامسونگ داشته است، به طوری که غول فناوری کره در سال ۲۰۲۱ چهار برابر بیشتر از سال گذشته گوشی تاشو به بازار عرضه کرده است.

سامسونگ همچنین گزارش داد که تنها یک ماه پس از عرضه و فروش دستگاه‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ موفق شده تا از آمار فروش دستگاه‌های تاشو خود در سال ۲۰۲۰ پیشی بگیرند.

رشد آمار سامسونگ در فروش گوشی تاشو

گوشی تاشو

هر دو گوشی تاشو جدید سامسونگ نسخه‌های اصلاح شده نسل‌های قبلی خود محسوب می‌شوند که اکنون به نرم‌افزار و ویژگی‌های بهتری مجهز شده‌اند و مهم‌تر اینکه قیمت آن‌ها نیز به طور قابل توجهی ارزان‌تر است. هرچند گلکسی زد فولد ۳ با برچسب قیمت ۱۸۰۰ دلاری خود همچنان مشتریان خاص خود را دارد، اما زد فلیپ ۳ با طراحی صدفی خود برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری را به همراه دارد و به علاقه‌مندان این دسته از گوشی‌ها، دستگاهی با قیمت اولیه آیفون ۱۳ پرو را ارائه می‌کند.

هرچند سامسونگ آمار فروش گوشی‌های خود را ارائه نکرده است، اما رشد آن‌ها تقریبا با انتظارات کانترپوینت ریسرچ مبنی بر فروش ۹ میلیون دستگاه تاشو در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ مطابقت دارد که افزایش سه برابری میزان فروش آن‌ها نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. با این وجود می‌توان ادعا کرد که میزان فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ از انتظارات تحلیلگران برای فروش گوشی‌های تاشو در سال جاری بیشتر بوده است.

غول فناوری کره در سال گذشته ۸۸ درصد از بازار گوشی‌های تاشو را به خود اختصاص داده بود و هرچند در این گزارش عنوان شده که سهم آن‌ها احتمالا به دلیل عرضه دستگاه‌های جدید مانند اوپو فایند N کاهش خواهد یافت، همچنان انتظار می‌رود تا سامسونگ سال ۲۰۲۳ سه چهارم از دستگاه‌ها تاشو جهان را به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی