ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ویدیوی کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو منتشر شد

شیائومی چند روز قبل از پرچمداران جدید خود یعنی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد. اکنون یک بلاگر چینی اولین ویدیوی کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو را منتشر کرده که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شیائومی چند روز قبل از پرچمداران جدید خود یعنی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد. اکنون یک بلاگر چینی اولین ویدیوی کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو را منتشر کرده که قطعات داخلی آن را نشان می‌دهد.

در حالی که پرچمداران جدید شیائومی حتی فروش خود را آغاز نکرده‌اند، ویدیو کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو منتشر شده است. طبق توضیحات این ویدیو، قطعات داخلی نسخه پرو گوشی جدید شیائومی درست مانند طراحی آن چیدمان بسیار خوبی دارد و غول فناوری چینی پس از قاب پشتی آن، همچنان ساختار ساندویچی معمول این دستگاه‌ها با طراحی سه مرحله‌ای را حفظ کرده است.

تغییرات ساختار شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی همچنین از یک پوشش مدیریت گرما، یک فویل مسی و گریس سیلیکونی و همچنین یک صفحه ۲۹۰۰ میلی‌متر مربعی خنک‌کننده VC استفاده کرده تا اطمینان پیدا کند چیپ پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ آن بیش از اندازه گرم نشود.

شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ پرو همچنین اولین گوشی دارای سنسور IMX 707 سونی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال 7P+ محسوب می‌شود که در این ویدیو برای اولین بار شاهد آن هستیم. علاوه بر این، گوشی شیائومی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی JN1 سامسونگ به عنوان یک لنز پرتره و همچنین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض است.

بلاگر در ادامه ویدیوی کالبدشکافی خود از این گوشی توضیح می‌دهد که رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 دستگاه توسط SK Hynix عرضه شده است.

از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری قابل توجهی که در ویدیوی کالبدشکافی مشاهده می‌شود، می‌توان به اسپیکرهای چهار واحدی متقاطع آن اشاره کرد که به صورت مورب در بالا و پایین دستگاه قرار گرفته‌اند. در همین حال، موتور خطی محور X دستگاه نیز ظاهرا نسبت به سایر نمونه‌های موجود در اکثر گوشی‌ها اندرویدی با لرزش قابل مقایسه نسبت به آیفون به اندازه یک دایره بزرگتر است. علاوه بر این، ظاهرا گوشی تازه معرفی شده شیائومی از فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر پرهزینه و فوق نازکی بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی