ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
تکنولوژی

شرکت مایکرواستراتژی ۱۹۱۴ بیت کوین دیگر را به قیمت ۹۴.۲ میلیون دلار خریداری کرد

مایکرواستراتژی، شرکت نرم‌افزاری هوش تجاری که تاکنون سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی بیت کوین انجام داده است، اعلام کرد که بین ۹ تا ۲۹ دسامبر ۱۹۱۴ بیت‌کوین دیگر را به قیمت ۹۴.۲ میلیون دلار خریداری کرده است. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

مایکرواستراتژی، شرکت نرم‌افزاری هوش تجاری که تاکنون سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی بیت کوین انجام داده است، اعلام کرد که بین ۹ تا ۲۹ دسامبر ۱۹۱۴ بیت‌کوین دیگر را به قیمت ۹۴.۲ میلیون دلار خریداری کرده است. با این وجود تاکنون ۱۲۴۳۹۱ بیت کوین به ارزش ۳.۷۵ میلیارد دلار توسط این شرکت خریداری شده و دارایی آن‌ها در مجموع به ۵.۹ میلیارد دلار رسیده است.

«میکل سیلور» مدیرعامل مایکرواستراتژی که یکی از حامیان جدی بیت کوین است، در توییتر به این موضوع اشاره کرد و توضیح داد که تا ۲۹ دسامبر این شرکت مجموعا ۱۲۴۳۹۱ بیت کوین را به ارزش ۳.۷۵ میلیارد دلار با میانگین قیمت ۳۰۱۵۹ دلار به ازای هر بیت‌کوین خریداری کرده است.

نکته قابل توجه دیگر اینکه با سرمایه‌گذاری اخیر، دارایی‌های این شرکت تقریبا به ۵.۹ میلیارد دلار رسید که نشان می‌دهد MicroStrategy با سرمایه‌گذاری اخیر خود بیش از ۲.۱ میلیارد دلار سود کرده است.

سرمایه‌گذاری دوباره روی بیت کوین

مایکرواستراتژی از زمان سرمایه‌گذاری اولیه ۲۵۰ میلیون دلاری خود روی بیت‌کوین در آگوست ۲۰۲۰، تاکنون بیش از ۳.۷ میلیارد دلار بیت‌کوین را به صورت جداگانه خریداری کرده است. هرچند در برخی موارد خریدهای این شرکت زمانی انجام شده که قیمت بیت‌کوین کاهش داشته، اما برخی خریدهای دیگر برای مثال در اوایل سال ۲۰۲۱ و زمانی که قیمت بیت کوین بیش از ۵۰ هزار دلار بوده انجام شده است.

سیلور تاکنون بارها اعلام کرده که MicroStrategy برای سال‌های آینده نیز قصد دارد سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین را ادامه دهد. اوایل این ماه نیز اعلام شده بود که این شرکت بین ۲۹ نوامبر تا ۸ دسامبر ۱۴۳۴ بیت‌کوین را به ارزش حدود ۸۲.۴ میلیون دلار خریداری کرده است.

در نهایت نیز باید به این موضوع اشاره کرد که ارزش بیت کوین در ماه دسامبر با کاهش ۱۷ درصدی همراه بوده و پس از ماه می سال جاری بدترین عملکرد ماهانه خود را به ثبت رساند. در آن زمان این رمزارز کاهش ۳۵ درصدی را تجربه کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی