ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس ۱۰ پرو
تکنولوژی

وان پلاس ۱۰ پرو در تاریخ ۲۱ دی معرفی خواهد شد [تماشا کنید]

تیزر رسمی جدیدی از گوشی وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شده که طراحی آن را در رنگ سبز، ماژول دوربین بسیار بزرگ و همچنین زمان معرفی آن را فاش می‌کند. تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

تیزر رسمی جدیدی از گوشی وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شده که طراحی آن را در رنگ سبز، ماژول دوربین بسیار بزرگ و همچنین زمان معرفی آن را فاش می‌کند.

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو

تولیدکننده چینی با انتشار این ویدیو که طراحی گوشی پرچمدار آینده‌اش را پیش از معرفی رسمی تا حد زیادی فاش می‌کند، اعلام کرد که طرفداران در ۲۱ دی ماه (۱۱ ژانویه) می‌توانند شاهد رویداد رونمایی رسمی این دستگاه باشند. با این حال در این ویدیو هیچ اشاره‌ای به نسخه کوچک‌تر وان پلاس ۱۰ نشده و چینی‌ها به طور خاص روی نسخه پرو تمرکز کرده‌اند، بنابراین شاید اصلا خبری از مدل استاندارد نباشد.

در این تیزر همچنین شاهد نمایشگر این دستگاه هستیم که از نوعی تصویر پس زمینه مواج متحرک پشتیبانی می‌کند و در بالا سمت چپ آن روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز دیده می‌شود. سپس ویدیو در ادامه به سراغ پنل پشتی دستگاه می‌رود که ماژول دوربین بسیار بزرگ آن کاملا قابل مشاهده است و نام تجاری برند Hasselblad نیز روی آن دیده می‌شود. در بخش پایانی ویدیو نیز پنل پشتی دستگاه قابل مشاهده است، اما این بار دو دستگاه در رنگ‌های مشکی و سبز دیده می‌شوند.

وان پلاس در چند وقت گذشته تلاش داشته تا در سال میلادی آینده کمی اوضاع را تغییر دهد و «پیت لاو»، مدیرعامل شرکت نیز اخیرا اعلام کرده بود که گوشی‌های سال ۲۰۲۲ به جای مارس یا آوریل در ژانویه معرفی خواهند شد. اخیرا پرچمدار آینده چینی‌ها موفق به کسب تاییدیه 3C شده که طبق آن، دستگاه قدرتمند آینده وان پلاس از از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی می‌توان به چیپ پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل یک اشاره کرد که احتمالا یکی از اولین دستگاه‌ها با بهره‌مندی از پردازنده کوالکام خواهد بود. احتمالا تا زمان معرفی رسمی، اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار آینده وان پلاس منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی